Mjuzik :D

2014. április 1., kedd

4.fejezet.

*Klau szemszöge*
Mit képzel ez magáról?Csak úgy el rángat?Hogy vágna el az úját papírral!
De szomjas vagyok.Na jó ez nem tudom hogy , hogy jött ide , főleg nem azért mert magamba egy ceruzával szúrtam volna ki a szemét.Le kullogtam a lépcsőn,hallottam egy "kis" kiabálást.
-Nem! Nem mamut hanem Klau!-kiabált  a telefonba Luke.
-Nem nincsen nálam pony!-kiabált tovább.
-Csak gyertek haza!-tette le a telefont.
Ahogy el tette a telefont a zsebébe felém fordult.
-TE NORMÁLIS VAGY??-kiabált.
-IGEN!ÉS HA TOVÁBB KIABÁLSZ SÜKET LESZEK  NEKED MEG 4-EL KEVESEBB FOGAD LESZ!-ha ő kiabál akkor én is! Tök logikus.
-Meg is ölhetett volna!-mondta most már normális hangnemben.
-De néééééézd!-mondtam gyerekes hangon-még éllek!-tapsikoltam meg ugráltam egy helyben.
-Rohadt humoros-forgatta a szemét.
Magamba el morogtam szinte minden káromkodást amit ismerek,majd mentem a konyhába egy pohár vízért.De közben  meg éheztem ,  csináltam egy Irwin szendvicset .Semmi különleges nem volt benne , csak régen amikor még kisebbek voltunk ashtonnal akkor , anya meg kért hogy csináljunk neki szendvicset.Na jó az a "Anya meg kért hogy csináljunk neki szendvicset" dolog igaziból az volt hogy régen szakács akartam lenni , és meg kértem Ashtont hogy legyen a segédem ,ő meg persze rendes bátyóként segített.
-IGENIS KAPITÁNY-kiabáltak valakik.
-HANGOSABBAN!-várjunk!Ez a hang...Ashton.
Már vártam hogy megint el kezdik a spongebob , de helyette csak röhögést hallottam.Ki szaladtam a konyhából.Mindenre csak erre nem számítódtam.
Louis hátán Niall ,Harry  meg Zayn gumicsirkével(??)verekednek ,Liam meg Ashton kémkednek és ha valaki meg szólal akkor el kezdenek "tű tűű tűűű"-zni.Michael meg Calum karácsonyi dalokat énekel.
-Ti részegek vagytok?-teszem fel a leghülyébb kérdést.
-Nem-válaszolja Louis ,mi közben fel egyenesedik ,de egyből le is ül a földre (?).
-Tű tűű tűűű!-Mondta egyszerre Liam meg a bátyám.
*-**-**-**-**-**-**-**-*Másnap*-**-**-**-**-**-*

*Harry szemszöge*
Fáj a fejem és eper illatot érzek.Lassan ki nyitom a szemem,de egyből be csukom a fény miatt ami a ablakon át szívárok.
-Ha ide mersz hányni agyon ütlek!-hallom meg Klaunak a hangját.Várj!Mi?Megint ki nyitom a szemem , Klau az ágy mellet ül a kezébe egy pohár vizel.
-Hol vagyok?-kérdezem,mert kb. csak az maradt meg hogy el megyünk bulizni.
-Tegnap mi után haza jöttetek , én el mentem aludni ,de 5-perc múlva meg alig kaptam levegőt mert rám feküdtél.-"világosít"fel.
-Nagyon sajnálom-szabadkoztam.Remélem hogy nem csináltam semmi "olyat".Fel álltam ,de meg szédültem és le estem az ágyról.Pont Klaura. Az egyik kezem a feje mellet támaszkodik a másik a csípője mellet van , a csípőm meg a két lába között.
-Klau nem tudod hogy hol van Hazz?-nyitott be a szobába Ashton.
Mind a ketten oda fordítottuk a fejünket , de nem keltem fel róla.
-Öhm...szóval....én izé..bocsi!-dadogta és ki ment.
Még egy darabig néztem a csukott ajtót , majd lassan rá néztem Klaura. Nem kellett volna.
-Le szálnál rólam?!-morgott.Gyorsan fel keltem, de mivel még mindig szédültem vissza estem rá , egy nagy nyögés hagyta el a száját.
-HARRY TE MEG  CSALSZ ?!-nyitott ki az ajtót Louis.Vagy hát...inkább rúgta.
-Kérlek ne kiabálj!szét megy a fejem-ültem fel lassan.

*Klau szemszöge*
Mi van?! Először rajtam alszik , utána rám esik kétszer is!!Most meg itt veszekszik Louissal hogy meg csalta -e vagy nem!
-Fiúk!!-ordította Paul, tényleg ő mikor jött be?-Lassan pakoljatok  össze  mert indulunk ! Harry te meg szállj  le szegény lányról-vakarta az orr-nyergét.Lassan mindenki ki szállingózott a szobámból . Mi előtt Harry ki ment volna gyorsan felém fordult és el  tátogott egy "Köszönöm"-öt.
Én is fel keltem a földről , oda ugráltam a bőröndömhöz , minek  kellet ide jönni ha máris megyünk?
"Alig" 5-perc alatt ki választottam ezt:



















Mivel nem is volt időm ki pakolni , ezért csak be húztam a bőröndöm és mentem is ki az ajtón , vagy legalábbis csak akartam.Neki  mentem Niallnek.
-Bocsi!-kértem bocsánatot.
-Semmi baj , de gyere mert engem múltkor itt hagytak-kuncogott picit fel.
-Hová megyünk?-kérdezte Calum mikor le értünk.
-Először Los Angelesbe utána meg Magyarországra-Mondta Paul , de közben ki sem nézet ki a kis noteszéből.
-Megyünk Magyarországra?-csillant fel a szemem.
-Ahaa miért?-kérdezte Louis.
-Mert oda költözött a régi barátnőm és akkor meg látogathatom!-Már előre el képzeltem hogy majd találkozunk és egymás nyakába ugrunk.


1 megjegyzés: