Mjuzik :D

2014. április 12., szombat

5.fejezet.

-Jézusom!-kerekedett ki a szemem amint meg láttam hogy mennyien vannak a repülőtéren.
-Ugye?!-mosolygott rám Liam.
A fiúk ki pattantak,én meg csak ki szálltam,vagy legalábbis csak akartam. Ashton meg fogta a csuklómat és ki rángatott a kocsiból.
-Skacooook!!-kiabált Ash , így minden szem rá szegeződött -Ő itt a húgom Klau , velünk jön turnéra ! Így ha valamelyikünkkel látjátok akkor , ne utálkodjatok !-Mindenki száját el hagyta egy "AWW!!" , még Niallnek is!

*Luke szemszöge*
Csináltunk még pár képet a rajongókkal ,utána meg mentünk a magángéphez .
-Mizú?-ült le mellém Harry már a gépen.
-Mi van közted meg Klau  között?-tértem a lényegre,mert már nagyon idegesített hogy nem tudom.
-Miéééééééért?-húzta el a "é"-betűt ,közben meg a szemöldökét húzogatta.
-Csak!-vágtam rá.Egy "ahaa"-vall le is rendezte.Hát ezzel ki lettem segítve!
Körbe néztem a gépen.Zayn valamit rajzol ,Liam és Michael szkanderozik ,Niall eszik ,Louis répás vicceket olvas,Calum meg vagy Liamnek vagy Mikeynek szurkol, attól függ hogy ki áll nyerésre. Harry meg....Harry meg csak nézett ki  a fejéből. Klau az egyik ülésen ült, és csak nézet ki a gép ablakán.
-Helló!-köszöntem , mi közben le ültem mellé.
-Csacsi-Bhőm....Szerintem ez is egy köszönés volt.És itt abba is maradt a kommunikáció.
-Skacoook!!!!!-rohant be az utastérbe Paul.
-Ugye nem zuhan le a gép?-visított fel Calum.
-Mi?!Nem!-rázta a fejét Paul-Hol van Ashton?
Mindenki egymásra , majd Paulra nézet.Szerintem Klau fogta fel legelőbb hogy mi történt.
-JÉZUSOM!!-ugrott fel a ülésből-Ott hagytuk a bátyámat a repülőtéren?

*Ashton szemszöge*
Már megint ezt csinálták!! Ilyen nem létezik ! Szegény Klau! Egyedül van azokkal az elmebeteg hülye gyerekekkel! Fogadni mernék hogy most is valamelyik ülésben , össze kuporodva sírdogál..


*Klau szemszöge*
Hangosan fel röhögtem Louis egyik borzalmas viccén.
-A nyúl bemegy a boltba, és kér a medvétől 2 db répát-Kezd egy másikat-
- Nincsen! - válaszolja a medve.
A nyuszika szomorúan elkullog. 2 óra múlva bemegy a boltba:
- 2 répát kérek!
- Nincs, de ha még egyszer bejössz, és kérsz 2 répát, kilapítalak egy kalapáccsal, és a kutyáknak adlak vacsorára!!!
A nyuszika elkullog, és 2 óra múlva újra bemegy a boltba:
- Van kalapács?
- Nincs.
- És kutyák?
- Azok sincsenek!
- Akkor kérek 2 db répát!-Fogta meg a hasát és úgy röhög tovább. A gépen kb. úgy 4-en hallgatjuk ezeket a "vicceket" .Én ,Michael ,Harry Calum ,és Louis persze mondja de ő is bele számít. Luke egy pingvinnel rohangált közbe meg azt kiabálta hogy "Muhahaha!!! enyém az összes hal!" Liamet Niall kergette egy kanállal,Zayn meg Paulnak az arcára rajzolt. 
-Amúgy szerintetek hogy bírja Ashton ?-tette fel a kérdést Hazz.
-Szerintem el rabolták az űrlények ,hogy ki szívják az agyát utána meg vissza engedjék a földre , hogy 3-4 év múlva el foglalják a földet-mondta tök komolyan Calum. Ezen persze mindenki el kezdet röhögni (csak Liam meg Niall nem mert ők még mindig rohangáltak)
-Kössétek  be magatokat mert le szállunk!-szólt a stewardess.

*Hotelban*
-Tehát-köszörülte meg a torkát Paul-Niall Louissal lesz egy szobába,Michael Ashtonnal ,Liam Zaynnel ,Harry mert horkol -mondta mire fel röhögtem-Luke meg Klauval-fejezte  be.He'?! Ne ne ne ne!!! Istenem Pedig úgy éreztem hogy szeretsz!Mire reklamálni tudtam volna el tűntek.Lukera néztem aki meg rám, picit oldalra döntötte a fejét , nekem meg eszembe jutott a kis kutyám. Mondjuk nincs semmilyen házi állatunk. Ashton vadállat.De ebneveldén van kis kutyám! Tényleg szegénykémet meg kéne etetni...
Észre sem vettem hogy még mindig Lukeot nézem,aki csak kajánul vigyorgott. Oh mami ebből mi lesz!
-Nem kéne fel mennünk?-kérdeztem zavarodottan.
-Á nem!jó lesz a előtérben  a kanapé is!-röhögött.

*Ashton szemszöge*
Mi után meg tudtam hogy hol fogok aludni (fel hívtam Pault) el indultam a szobám , vagyis a szobánk felé mivel Mikeyvel vagyok egy szobába.Csak el tévedtem , de mentségemre szóljon hogy nagyon-nagy ez a hotel , szóval mi után sikeresen meg találtam a szobám (fel hívtam Pault) szó szerint be dőltem az ágyba.Csak nem tudtam hogy melyik az ágy az enyém , ezért rá feküdtem Michaelre.Upsz!!
-Mrrrr-morgott a haverom és nem mondta hogy feküdjek más hová .Neeem! Inkább arrébb ment , ezzel mutatva hogy nem nagyon érdekli ha mellé fekszek.És ugye én is fáradt voltam , csak simán mellé bújtam.

Hi!! nagyon sajnálom hogy ennyit kellet várnotok!!Nagyon örülnék ha néha-néha komiznátok!! Nagyon köszönöm a rendszeres olvasóknak! Imádlak titeket! jövő héten szünet!Meg próbálom minden más nap hozni a új rész de NEM BIZTOS!! imádlak titeket <3


                                                                                                                           xK

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Sőt imádom siess a kövivel!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jézusom! Nagyon örülök hogy imádod! LEHET hogy ma hozom az új részt , de lehet hogy holnap reggel lesz csak fent :( De nagyon sietek ! xK

      Törlés
  2. Nagyon jo lett! Varom az uj reszt:3 hozd minel hamarabb:33

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök hogy tetszik :D LEHET hogy ma lesz rész , de az is lehet hogy holnap reggel lesz fent ;)

    VálaszTörlés