Mjuzik :D

2014. április 21., hétfő

Szánalmas...

Halihóó!!!! Nos tw-én (twitteren) kaptam egy olyan üzenetet az egyik "kedves olvasómtól" :

Nem értem hogy miért írsz...Oké van néhány rendszeresed , de nincs díjad..Nekem már rég lennének díjaim.  

Nos... El viselem a kritikákat , de akkor is!! Ha jobb blogot ír akkor miért olvassa?!

u.i.:Bocsi hogy itt öntöm ki a lelkem , de már meg bolondultam!!!



                                                                                                  xK

4 megjegyzés:

  1. Ne is foglalkozz vele, nekem is van pár ficim és egy díjam sincs és attól még szeretik a történeteimet(igazolja az egyiknél 27 rendszeres olvasó). Ismételni tudom magam , ne foglalkozz vele, nincs értelme. Csak nagy a szája.
    Várom a következő részt, és ha elmondod a twiter neved bekövetnélek ha nem gond.
    Üdv Fruzsii ♥

    VálaszTörlés
  2. Koszonom :) @klau_Sutiii varom hogy be koves ♥ vissza megy !!

    VálaszTörlés
  3. Szánalom.Gerinctelen.Féltékeny.=aki ír- kál neked.
    Imádni való.Nagyon jó.Izgalmas.=a blogoddal.(lehet nem érted de nem baj)Az a lényeg hogy vannak ilyenek és lesznek is de nem kell velük foglalkozni.
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom.Meg probalok , de eleg szarul esik .. ❤♥

      Törlés