Mjuzik :D

2014. április 13., vasárnap

6.fejezet.

*Klau szemszöge*
Ti is éreztétek úgy hogy valaki figyel? Na nekem akkor nagyon olyan érzésem volt.Lassan ki nyitottam a szemem ,és egyből fel ordítottam. Lukenak az arca kb. 15-centire van az enyémtől és úgy figyel.
-Jó reggelt!-köszön halál nyugodtan. Oh neked is jó reggelt bakker, csak kb. a szart is ki rémisztetted belőlem.
-Neked is!-morogtam.
-Ashton előbb bent volt-világosít fel.És ezt előbb miért nem tudta mondani??
Fel pattantam az ágyból ,de ezzel úgy meg rémisztettem Lukeot hogy le eset az ágyról.Belőlem akkora nevetés tört ki. Muhaha!! El morgott néhány nem szép dolgot.De ez engem nem nagyon érdekelt.Be ugráltam a fürdőbe , de utána ki is mentem mert kint hagytam a ruhám.
Meg fürödtem , meg mostam  a hajamat , meg mostam a fogamat ,meg törülköztem magam köré tekertem a törülközőm és meg csináltam a hajamat:
















A sminkemet:

















És fel öltöztem:

















Ki mentem a fürdőből , de rossz ötlet volt. Luke egy szál boxerban volt, és azt is épp készülte le venni .
-Bocsi!Bocsi!Bocsi!-vinnyogtam.El szaladtam a bőröndig ki vettem a cipőmet, majd vissza a fürdőbe.
De Lukeot nem nagyon hatottam meg ugyan olyan semleges képet vágott.
OMG! Ilyen ciki dolog még soha sem történt velem.Még az sem volt ilyen megalázó amikor a bátyámmal el mentem bowlingozni és a bowling golyómat be kente ragasztóval, persze nem engem akart meg szívatni csak így jött ki.

Cipő:












*Luke szemszöge*
Reggel  Ashton fel keltett , és mondta hogy keltsem fel Klaut. De nem volt szívem , annyira aranyosan aludt.Várj!Mi? Tényleg azt mondtam az egyik legjobb haverom kis húgára hogy aranyos?Mi van velem?! Klau már legalább  15-perce be zárkózott a mosdóba , én meg azt hittem hogy még marad bent egy ideig így én is el kezdtem öltözni.Épp az alsómat toltam volna le amikor Klau lépet ki a fürdőből. Bhőm..Csak egy picit volt ciki.Mi után ki szaladt , meg fogta a cipőjét és vissza rohant.Mi után fel vettem egy fekete Nirvanás pólót,és egy fekete cső nadrágot aminek  ki van szakadva a térdénél , fel hívtam Pault hogy megyünk-e valahová.

*Klau szemszöge*
Ki kopogtam a fürdő ajtaján , mire kaptam egy "gyere"-ét.
-Kész vagy? Paul mondta hogy mennyünk le a halba , el megyünk reggelizni-mondta Luke most már teljesen fel öltözve, még mindig bele pirulok ha eszembe jött , hogy majdnem meztelenül volt előttem.
Ki mentünk az ajtón , mire nekem jött valaki.
-Bocsi-szabadkozott egyből-Hé! Nagyon hasonlítasz egy lányra akit valamelyik nap le öntöttem borral-nézet rám.
-Mert?Én vagyok?-húztam fel a szemöldököm.Jézusom! Mennyire hasonlít Harryre!
 
Phillip jæger Henriksen:
(Új szereplő)

















Hi! Nagyon köszönöm a komizoknak! Phillipről csak annyit hogy nagyon sok részbe benne lesz! (Szerintem az első Magyar blog amibe ő is benne van!)

                                                                                                                    xK

3 megjegyzés: