Mjuzik :D

2014. április 22., kedd

11.fejezet.

*Ash szemszöge*
Reggel van.Ezt  két okból állítottam meg.A fiuk rajtam ugrálnak és kiabálnak , meg be süt a napfény.
-Mi van máááár?-kérdeztem fáradtan.
-Te némber!!! Keljél fel , mert amíg nem vagyunk ott mindannyian addig nem kapunk kajááááát!-kiabált a fülembe Niall. Ezek meg bolondultak! Kezeket éreztem magamon , aztán ki emeltek a pihe-puha ágyikóból.Még mindig csukva volt a szemem amikor éreztem hogy valaki felpofoz (??).
-Mi van máááár?-kérdeztem meg ismét.
-Na jó! Fogjátok meg a kezeit én a egyik lábát , vigyük!-hallottam meg Michael hangját.Kezeket éreztem a kezemen meg a lábaimon , de nem foglalkoztam vele.A következő pillanatban a hotel ebédlőjébe voltam egy szál alsóban.

*Klau szemszöge* 
Niall keltet minket , hogy menjünk le kajálni.
-Fiatalooook!!!-kiabált Niall-Ne turbékoljatok haneeem gyeerteeeeek!!!
Luke álmosan rám nézet , a gyönyörű kék szemeivel és én azt hittem hogy ott helyben el olvadok annyira aranyos volt.Egy gyors csókot lehelt az ajkaimat, és ment is be a fürdőbe.
Sóhajtottam és "szépen" meg kértem a többieket hogy menjenek ki.Gyorsan ki pattantam az ágyból , a bőröndömhöz léptem és ki vettem belőle ezt:





















Pont akkor lettem kész amikor Luke ki lépett a fürdőből. Luke büszkén nézet végig rajtam , amitől én zavarba jöttem és le hajtottam a fejem.Egy kis halk kuncogást hallottam , mi előtt fel emelte volna a fejecskémet.
-Imádom hogy zavarba jössz tőlem-suttogta bele a fülembe,majd bele csókolt a nyakamba.Bele remegtem.
-Gyerteek!!!-rúgta be az ajtót Niall ,meg se várva a válaszunkat el lökte tőlem Lukeot és a vállára kapott. Kiabáltam , kapálóztam , de nem hatotta meg.Be ment ( inkább szinte be törte ) Michaelék szobájába le tett (dobot) az fotelba és el kezdet Ashton (Michael már ébren volt) ágyán ugrálni , a következő pillanatban a többi fiú is be jött (ők is be rúgták) az ajtón és ők is el kezdték azt amit Niall.
De az a fura hogy  Ashton fel sem kelt.Az én bátyám! Büszke vagyok rá!
-Mi van máááár?-kérdezte Ash fáradtan.
-Te némber!!! Keljél fel , mert amíg nem vagyunk ott mindannyian addig nem kapunk kajááááát!-kiabált
a fülébe Niall. Niall intett Louisnak hogy segítsen neki fel állítani . és fel pofozta Ashtont.
-Mi van máááár?-kérdezte ismét.
-Na jó! Fogjátok meg a kezeit én a egyik lábát , vigyük!-utasított Michael.Louis meg fogta a bal kezét ,Harry  a jobbat , Michael a bal lábát amíg Niall a jobbat.Így indultunk el le fele.Luke út közben oda jött hozzám és össze kulcsolta az újainkat.
-Hol vagyok?-kérdezte komásan Ash már lent a hotel ebédlőjében.
-Kajaaaaaa!-kiáltott fel Niall.
-Klau?!-kérdezte valaki bizonytalanul.Oda  fordultam ahonnan a kis hang jött.Tátva maradt a szám ahogy meg láttam....






Hi!! Hát ez a rész is inkább a "SZAAAAAAR"  kategóriába tartozik. De azért remélem  hogy nektek meg üti a "Elmegy" mércét! Komizatok hogy milyen lett! 


  
                                                                                                      xK

6 megjegyzés:

  1. Mi az hogy szar??!!Szerintem olyan jó mint a többi.És miért itt hagytad abba?(am ott hagyod abba ahol akarod)

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy tetszett! Mert ugye tetszett?!? #reménykedősfej

    VálaszTörlés
  3. nekem is tetszet ne törögy az ijen senkikel csináléd azt amit szertsz ne foglalkoz másal. <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a blogid!Semmi pénzért NE HAGYD ABBA!! ;) <3

    VálaszTörlés