Mjuzik :D

2014. április 23., szerda

12.fejezet.

Jézusom!
Ahogy meg láttam hogy ki szólított meg, azonnal a nyakába ugrottam.
-De hiányoztál!-ölelt át szorosan.
-Te iiiiis!-visítottam a fülébe.Percekig öleltük egymást amíg Zayn bele nem szólt.
-Csajok nagyon édesek vagytok meg minden , de nem akarod be mutatni a barátnődet?-kérdezte kíváncsian.
-Ő itt Lina! Emlékeztek hogy mondtam hogy Magyarországon van egy barátnőm és majd meg szeretném látogatni?-Egy bólintást kaptam válaszul hogy figyelnek-Na most nem tom' hogyan , de itt van!
Lina csak nézet mint Rozi a moziban.Persze azt tudta hogy Ashton a bátyám , de azt lehet hogy nem tudta hogy a One Directionnal turnézunk.
-Szia!-állt fel az asztaltól Harry és kezet csókolt Linának.Olálá.
-Hábűdititiá-beszélt össze-vissza Lina. Mindenkiből (Csak Linából nem) ki tört a nevetés.
Mindenki lassan fel állt és be mutatkozott.

*Luke szemszöge*
Le ült közénk Lina , látványosan próbált flörtölni Hazz , de Lina nem nagyon vette észre.Mondjuk nem figyeltem annyira rá , el vonta a figyelmemet Klau.Nem csinált semmi figyelemfelkeltőt ,de nem bírtam meg állni hogy ne őt nézem.Egyszerűen gyönyörű volt a Nirvanás pólóba , a szűk kis gatyába aminek ki van szakítva mind a két térde.
-Klau Eleanor kérdezi hogy van-e bankkártyád-szakította meg a gyönyörködésemet Louis.
-Ajaj-sóhajtott Ashton.
-Igen-vágta feje Klau Astont.
-Jó akkor azt mondta hogy ha küldesz neki kettő képet akkor küldi a pénzt-húzta fel a szemöldökét a végére-Milyen képeket?
-Ja el felejtettem mondani , hogy én vagyok Eleanor divattervezője-húzta ki magát a végére.
-Jaaa! De hogy felejthetett el?-kérdezte Calum.Klau picit el pirult mi előtt válaszolt volna.
-Hát akkor csókolt meg először Luke-hajtotta le a fejét.Oda hajoltam hozzá és a füle mögé nyomtam egy puszit.
-Együtt vagytok?-kerekedet ki  Lina szeme.Hát nem valami gyors a fel fogása.Szívesen rá vágtam volna egy 'nem'-et mivel nem nagyon színpatikus ez a lány , de Klaura is tekintettel voltam és ezért csak egy mosollyal (ami inkább egy vicsorra hasonlított)  bólintottam.
-Amúgy még mindig nem válaszoltál arra hogy át-e küldöd a képeket Elnek-húzta el a száját Louis.
-Ja persze-vigyorgott Klau-Akkor fel megyek!-puszilta meg az arcom és rohant is fel.


*Klau szemszöge*
Be csaptam magam mögött a hotel szóba ajtaját és elő is vettem a laptopomat ( az összes rajzom fent van a gépen egy mappában)Gyorsan át küldtem neki Gmailba ezeket:



























Igen tudom....Megint rövid rész lett!Nagyon sajnálom , hétvégén meg próbálok 4-részt hozni , de nem biztos!Kérlek komizatok hogy milyen lett!! 







                                                                                      xK

5 megjegyzés: