Mjuzik :D

2014. április 27., vasárnap

14.fejezet.

*Klau szemszöge*
Mi után a felszálltunk a gépre (mondanom se kell a repülőtér előtti tömegtől is kaptam "szép"  kis szavakat) Be tettem a fülest a fülembe (igen tudom hogy Luke felé nézve picit paraszt,de egy picit  egyedül akartam lenni) és el aludtam.

*Luke szemszöge*
Látni lehet Klaun hogy meg viselte a sok káromkodás ami rá ment , de nem szeretném meg "fojtani". Nem akarom hogy azt higgye hogy állandóan ott akarok lenni ahol ő van.Egyszerűbben fogalmazva meg értem hogy ha néha egyedül akar lenni.De Zayn is ugyan ezt csinálta mint Klau pedig nem szokott ilyen lenni.Oda cammogtam ahol Zayn ült és le huppantam mellé.Rám nézet ,de nem vett rólam tudomást.Meg forgattam a szememet és ki húztam a fülest a füléből.
-Mi van?-csattant fel.Mérgesen mért végig , majd sóhajtott és  le állította a zenét.
-Bocsi én csak meg akartam kérdezni hogy mi a baj-néztem rá.Már épp álltam volna fel amikor meg fogta a kezem és vissza húzott.
-Nem tudom hogy mit csinljak-sóhajtott-szeretem Perriet meg minden ,de-mi előtt folytathatta volna közbe vágtam.
-Ugye nem akarsz szakítani vele?
-Mi van?! Nem dehogy!Épp az ellenkezője!-húzott elő a zsebéből egy bársonnyal be vont kis dobozkát.Fel nyitotta a tetejét amiből egy gyémánt gyűrű került elő-Meg szeretném kérni a kezét, de biztos vagyok benne hogy mindenki hülyének fog nézni!-nézet bele a szemembe.
-Mer'!?-húztam fel az egyik szemöldököm.
-Mert mindenki azt fogja mondani hogy még fiatalok vagyunk meg ilyen-hajtotta le a fejét.
-Ha tényleg szereted akkor ezek ne érdekeljenek!-ütöttem picit vállon.
-Igazad van!!-ugrott fel a helyéről.Elő halászta a zsebéből a telefonját és tárcsázott valakit.
-Mit csinálsz?-kíváncsiskodtam.
-Meg kérem Perrie kezét!-mosolygott.Várjunk csak!Telefonon?!
-Szia Perrie , igen én is szeretlek!De meg szeretnék kérdezni valamit!-mondta bele a készülékbe.Ezek szerint telefonon kéri meg a kezét a barátnőjének!Gyorsan ki kaptam a telót a kezéből és egy hülye kis magyarázattal ki nyomtam.
-Most miért?-nézet rám boci szemekkel.Most komolyan?!
-Telefonon akartad meg kérni a kezét!!-Tényleg ne érzi a helyzet súlyát?Ez olyan mit ha telefonon dobnál valaki!
-Ja lehet hogy nem volt jó ötlet-vakarta a tarkóját.Szemet forgatva nevettem fel a hülyeségén.


*Le szállás után*
Az út nagy részét végig beszéltük Zaynnel hogy hogy kéri meg Perrie kezét.
Egy picit furcsa hotelban szálltunk meg, nem ,nem a hotel volt furcsa hanem a recepciós hölgy.Ha az egyik szemét ránk szegezte akkor a másikkal a szoba végén lévő lifttett figyelte , és abnormális hosszú nyelve volt.Mi után el döntöttük hogy ki kivel alszik (igaziból nem volt választásunk , mivel Paul azt mondta hogy mindenki az előző szobatársával lesz) el indultunk fel felé.A hátamon még mindig éreztem a recepciós néni pillantását ,de úgy hogy éppen az egyik vendégnek mutatott valamit.Még a hideg is ki rázott tőle.Persze a többiek jött derültek rajtam.
-Na emberek!-csapta össze a kezét Paul-Itt lesz pontosan 5-napos szünetetek!-és ezzel el is ment aludni, vagy ki tudja hogy mit csinálni.
-Én szerintem meg látogatom anyát-piszkálta az úját Klau-Ugye nem baj?
-De hogy Kicsim-pusziltam homlokon.

*Reggel*Klau szemszöge*
Reggel Luke karjaiban ébredtem.El mosolyodtam ezen a picike kis gesztuson is.Volt már barátom , de ha nála aludtam ,vagy ő nálam akkor általában nem az volt a listája legtetején hogy aludjunk.
Ki bújtam a kis hősöm karjai közül, meg néztem hány óra van.06:34.10-kor indul a gépem Sidneybe. A bőröndömhöz ugráltam és gyorsan ki választottam ezt:

















El kezdtem puszilgatni Luke arcát , hogy fel keljen.
-Hmm meg tudnám ez szokni!-mosolygott el fáradtan.
-Fel kéne kelned!-fogtam meg a kezét és el kezdtem húzni fel felé , hátha fel kell vagy valami.
-Neeeem!-húzta el a "e" betűt.
-Deeeee!-nevettem fel.

*Repülőtéren*
El köszöntem a fiúktól (Lukeot természetesen szét puszilgattam) fel szálltam a gépre.Ugyan azt csináltam mint tegnap.Elő vettem a zenelejátszómat , el kezdtem Nirvanat, Blink-182 és természetesen 5 Seconds Of Summert halgatni.De mint tegnap most is be aludtam.

*30-perc múlva*
Mikor fel keltem ,az emberek könnyes szemével kellet szembe néznem.Stewardess-ek össze-vissza rohangáltak , mindenkinek egy mentő mellényt adva a kezébe.
-Hölgyem!Ezt kérem vegye fel!-jött hozzám is oda egy nő , nekem is egy mellényt nyomva  a kezembe-Mennyen végig ezen e folyóson majd ott útba igazítják!-folytatta ,mi közben egy világos folyosó felé lökdösött.
-Csak azt mondja meg hogy mi történt!-fogtam meg  a kezét , mi előtt el fordult volna.
-Le fogunk zuhanni!-sírta el magát.



Hi!! Remélem hogy tetszett! Komiztooook! 

U.I.:Nagyon szépen köszönöm a 2954 (!!!!)  oldalmegtekintést , 9 (!!) feliratkozót!



                                                                                                          xK



3 megjegyzés:

  1. ÚÚÚ... nagyon jó lett és nagyon izgi! mikor jön a kövi rész már várom :)
    xx

    VálaszTörlés
  2. Jujciii nagyon jo *-* siess a kovivel

    VálaszTörlés
  3. Úristen! Ugye nem fog lezuhanni a gép? Nem halhat meg! Így abba hagyni? szörnyű..:) pls siess a kövivel..:)

    Gabi*

    VálaszTörlés