Mjuzik :D

2014. április 21., hétfő

10.fejezet.

Unatkozok.A fiuk ugrálnak , hülyülnek én meg egy kis szobába punyadok. Egy hirtelen ötlettől vezérelve el kezdtem rajzolni.A szokásos lépéseket csináltam :fülest be ,zene maxra tekerve és az a bizonyos "hagyatok lógva" érzés.El kezdtem csak úgy rajzolgatni.


*45-perc múlva*
Végül a kis rajzolgatásból , rohadt jó rajz sikerült!


















És Lukeot is le kellet rajzolnom.El sem hiszem hogy a barátnője vagyok!Persze először nem nagyon kedveltem , de most már szeretem.Tudom hogy még korai ilyet mondani ,de nem tehetek róla hogy ezt érzem.


















Észre sem vettem hogy mennyire el merültem e gondolataimba .amíg valaki meg nem puszilta a nyakamat.
-Helló Édes-ölelt meg Luke-Rohadt jó ez a rajz!
Persze erre a mondatra mindenki körénk gyúlt. A válaszom csak egy szájra puszi volt, természetesen Lukenak.
-Amúgy Luke ugye tudod hogy ha meg mered bántani akkor ki heréllek?-nézet Ash a barátomra.Barátomra , olyan jó ezt ki mondani!
-Ja tudom! De nem állszándékomba bármi rosszat okozni neki!-ölelt át mint egy plüssmacit.

*Hotelban*
*Luke szemszöge*
Klau el ment fürdeni.Nagyon nagy késztetést éreztem hogy csatlakozzak hozzá ,  de nem tettem.Tudtam hogy ő még nem akar "OLYAT" . A Végén Ash még tényleg ki herél.
Lehet hogy egy picit be aludtam mert mikor fel keltem Klau jött ki a fürdőből egy szál törölközőben.Nagyot nyeltem , el sem tudja hinni hogy mennyire nagy hatással van rám.
-Cica nem gondolod hogy egy picit hideg van? Mondjuk engem nem zavar-mosolyogtam pimaszul.
-Nem ...én...bhőm...-dadogott édesen.Kuncogtam a zavarodottságán , fől álltam a kényelmet nyújtó ágytól , és lassan oda bicegtem a barátnőmhöz , aki a szoba közepén állt.Meg csókoltam.A kezemet a derekára tettem , még közelebb húzva őt magamhoz.A nyelvem be jutást kért , amit meg is kapott.
Zavart hogy még mindig fogja a törölközött , ne értsétek félre! Az zavart hogy nem túrt a hajamba.
Teljesen hozzá simultam , így ha el engedné a törcsit (Buzisabban életemben nem fogalmaztam )
akkor sem esne le.Meg fogtam a kezeit és a hajamba vezettem őket.Mikor abba hagytuk a csókunkat , egymásnak döntöttem a homlokunkat.
-Mi lenne ha el mennénk aludni?-kérdezte félénken Klau. Imádom hogy egyszer félénk ,flegma és aranyos.
-De-mosolyogtam.Fel kapta a pizsamáját és vissza szaladt a fürdőbe.Sóhajtottam és én is vissza szálltam az ágyba.



Hi!!!!!!!!! 1,BOLDOG NYUSZIIIIIIIIT!!!! :D 2,tudom hogy "Picit" (Érezd a cinizmust) rövid rész lett , de az is lehet hogy  keresni fogok egy társat...még nem tudom. Nagyon remélem hogy tetszett! Komizatok hogy tudjam hogy tetszik-e ! 




                                                                                                       xK

9 megjegyzés:

  1. Megnyugodhatsz.Nekem tetszett. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú! Meg nyugodtam :D ! Köszönöm hogy komiztál! <3

      Törlés
  2. ha társat keresel, én szívesen segítenék ;) (ha nem akk meg mind1)
    megint nagyon jó rész, am csak most kezdtem el olvasni a blogod, de nekem tetszik :)
    J~ J~

    VálaszTörlés
  3. Jelolj be Facebookon: Klau Sánta
    Meg beszeljuk

    VálaszTörlés
  4. nincs facen :( van starityd vagy szjgered???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs :( De ha akarod akkor csinálok ! ☺

      Törlés
    2. oké akk bármelyiket csinálod, a nevem Dzsez, jelölj be és úgy meg tudjuk beszélni :))
      J~ J~

      Törlés
  5. oké akk bármelyiket csinálod, a nevem Dzsez, jelölj be és úgy meg tudjuk beszélni :))
    J~ J~

    VálaszTörlés