Mjuzik :D

2014. április 26., szombat

13.fejezet.

Mikor át küldtem a képeket Elnek , vissza mentem a többiekhez.
Tulajdonképpen látszik Lukeon hogy nem nagyon kedveli Linat.Csak nem tudom hogy miért.Emlékszem arra hogy hogyan ismerkedtünk meg.

*Vissza emlékezés*
A játszón lévő hintában ülök és várom hogy a bátyám abba hatja a focizást.Persze a FIFA-át nem szereti.
-Szia hogy hívnak?-jött oda hozzám egy copfos lány , annyi idős lehetett mint én , de alacsonyabb.
-Klau-motyogtam-Téged?
-Lina!-mosolygott-Le ülhetek a másik hintába?
Egy bólintást kapott válaszul.Először csend állt be közénk , azt hiszem erre mondják a felnőttek hogy kínos csend.De furcsa volt,engem nem zavart hogy nem beszélgetünk.
-Most költöztetek ide?-törtem meg a csendet.Nem láttam még erre felé , pedig szinte mindennap kint vagyunk Ashtonnal a parkba.
-Igen,eddig Los Angelesbe laktunk-mosolygott rám.
-Az merre van?-kérdeztem.Eddig nem nagyon voltam más országokban.
-Azt nem tudom,  csak azt hogy mindig süt a nap és meleg van-nevetett fel.Én is fel nevettem vele,mondjuk azt nem tudom hogy miért nevettem fel , csak úgy jött a kacaghatnék.
-Klau nem kéne menni?-jött oda hozzánk a bátyám.
-Nem  akaroooook!!-álltam fel a hintából , és el kezdtem hisztizni.
-Szia!-mosolygott rá a bátyámra Lina.
-Hát te meg ki vagy?-mézet boci szemekkel Linára.
-Lina!-pattant fel a hintából.
-Oké ,majd ha akartok akkor holnap is találkoztok , de most mi megyünk mert anya engem öl meg-nézet rám.
-Holnap is ki jössz?-nézet rám boci szemmel.

*vissza emlékezés vége*
Észre sem vettem hogy már le értem a többiekhez amíg Luke el nem kezdte puszilgatni az arcomat.
-Hol jársz édes?-morogta a fülembe.
-Már sehol-fontam össze a két karomat a  nyaka köré és így csókoltam meg.
-Gyerekek nagyon cukik vagytok meg minden , de menni kéne-vakarta a tarkóját Louis.
-Hová?-néztem rá.Csak most tűnt fel hogy Lina nincs itt.
-Magyarországra-koppintott a fejemre egy picit Ashton.
-Ja!
Luke meg fogta a kezemet ,és úgy hozott fel a lépcsőn.
-Hová megyünk?-kérdeztem.
-Gondolom nem akarod itt hagyni a ruháidat-nézet le rám.Soha nem szerettem hogy ilyen pici vagyok,de most hogy Lukeval együtt vagyok nem érdekel.Mindig amikor arra gondolok hogy hozzá képest milyen pici vagyok , akkor el képzelem azt hogy én akkora vagyok mint ő és ő meg akkora mint én.Kuncognom kellet ezen a gondolatom , mint mindig.
-Mi olyan vicces?-fonta a derekam köré a karjait.Olyan szép szemei vannak.Be kéne tiltani.Vagy napszemüveget kellene viselnie.
-El képzeltem hogy magasságot cserélünk-nevettem fel egy picit.Hihetetlenkedve nézet rám.
-Inkább pakoljunk össze-pusziltam szájon.

*Luke szemszöge*
Mi után össze pakoltunk mindent , le mentünk az aulába ahol már ott voltak a többiek.
-Mehetünk fiatalok?-nézet ránk Paul.
-Ja-mondta Zayn.Valami baja van.Nem szokott így válaszolni.Majd rá kérdezek.
Paul is furcsán méregette , végül rá hagyta az egészet és ment is a kijárathoz.Meg fogtam Klau mancsát,és Paul után mentünk.Amikor ki mentünk szinte meg süketültem a sok kiabálástól.
Hallottam "néhány" elég "szép" szót Kauról , de csak remélni tudom hogy a mellettem álló szépség semmit nem hallott meg.Be huppantam a kocsi hátuljába Klauval együtt (nem volt kedvem autogramokat osztogatni).
-Kicsim baj van?-néztem rá amikor láttam hogy könnyes a szeme.
-Semmi-hazudta.Tudtam hogy valami baja van.És biztos hogy az miatt ,amiket mondtak rá.
-De látom hogy van valami-pöcköltem meg az arcát az orrommal.Egy halvány kis mosoly jelent meg az arcán , amitől még gyönyörűbb volt.De bárcsak ne sírna.
-Ha most utálnak akkor mi lesz később?Biztos vagyok benne hogy te is halottad hogy miket mondanak rám!-fakadt ki.
-Ugye ez miatt nem fogsz velem szakítani?-néztem rá félénken.
-MI!? De hogy is!-ölelt át.El kezdtem puszilgatni a nyakát , egyre feljebb míg végül el nem értem a szájához.Egy kicsi csókot adtam a szájára , utána az orra hegyére ,a homokára és a füle mögé.
-Fúj! Legalább ne előttünk!-pattantak be a kocsiba a többiek.Én fel röhögtem ,Klau meg le hajtotta a fejét.
-Klau ülj ide csináljunk képeket!-fogta meg a csuklóját a barátnőmnek és mellé ültette.
Csináltak néhány selfie-t.









































Hi!! Tudom hogy rövid lett , ez miatt ne haragudjatok ! Kommizatok hogy tetszik-e !







                                                                                                      xK

3 megjegyzés:

  1. Szia most találtam rá a blogodra de nagyon tetszik..:) mikor lesz fent a következő rész??..:)

    Gabi*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hi. Nagyon orulok hogy tetszik!! Mindig ugy csinalom hogy ha egy reszre 2-kommi jon akkor vagy az nap hozzom a rèszt vagy a kovi nap!


      xK

      Törlés
  2. *-* siess a kovivel baszott jo *-*

    VálaszTörlés