Mjuzik :D

2014. április 17., csütörtök

8.fejezet.

-Ismered Perriet?-kérdezte El mi közben vissza felé ballagtunk a hotelhez.
-Milyen Perrie?-kérdeztem vissza.El pár pillanatig gondolkozott majd meg szólalt.
-Nem tom'-vont vállat.
-De hát nem vagy jóba vele hogy nem tudod a vezetéknevét?-húztam fel a szemöldököm.
-De csak mindig el felejtem-szorította össze a száját.Csodálom hogy Louis még nem vette el!
-Ja tudom! Aki az anyjának a lánya?!-kérdeztem nevetve.
-Igen , aki a kutyájának a gazdája!-hülyült tovább El.
-Meg aki a szomszédjának a szomszédja?-röhögtem.El nem szólt semmit csak röhögött tovább-Meg aki ezt csinálja ha hátra fordul?-kérdeztem és hátra néztem.
-Ja ő az!-mondta halál komolyan El, de nem bírta és elröhögte magát.
Nem is vettem észre , de már a hotel előtt voltunk.Be siettünk , legalábbis csak akartunk , mivel a hotel előtt rajongók voltak akik olyanokat kiabáltak hogy "Vegyél el Harry" "Akarom az Ír fenekedet Niall" "Luke én is szeretem a pingvineket!Én vagyok neked az igazi" és még sok ilyet.El meg ragadta a karomat és rohant is befele.
-Végre hogy itt vagytok!-hallottuk meg Paul mély hangját-A hátsó kijáratnál megyünk próbára!10-perc múlva itt találkozunk!-mondta és abban a pillanatban el is tűnt. Elre néztem , és csalódottan vettem észre hogy ő is el tűnt.Sóhajtottam és el is indultam fel felé.Majd ameddig a fiúk fel-le rohangálnak a színpadon.Tudom hogy gyerekesnek hangzik, de mi után fel hagytam azzal hogy szakács leszek (Fel gyulladt a  bátyámnak a haverjának a  szemöldöke) nem is vettem észre ,de már a közös lakosztályba voltam .Lukeot nem találtam sehol.Meg kerestem a rajz füzetemet meg néhány ceruzát.

*Próbán*
Egy el dugott kis sarokban meg húztam magam,és ott kezdtem el rajzolgatni.Elő kerestem a fülesem meg a telómat és el is indítottam a kedvenc számomat.
Amíg hallgattam a számokat vegyes érzelmek keltek fel bennem.Vajon még emlékszik rám a barátnőm?Luke miért olyan ellenséges velem?Hisz én nem csináltam semmi!
-Hé mi  a baj?-ültek le mellén.Eddig nem is vettem észre hogy el kezdet csurogni a könnyem.
-Semmi-válaszoltam Eleanornak.
-Ezek nagyon jók!-kapta ki a kezemből a füzetem.
-Á nem is-nevettem azon hogy mennyire gyorsan is tud témát váltani.
-Mi szeretnél lenni?-kérdezte végül, de a szeme nem hagyta el a rajzomat.
-Még ezen nem gondolkoztam ,de divattal szeretnék foglalkozni-vontam vállat.
-Pillanat telefonálok egyet!-ugrott fel El.Tovább rajzolgattam, míg végül mosolyogva vissza nem jót.
-Klaudia Irwin ,leszel a divattervezőm?-térdelt le elém.Komolyan olyan volt mintha meg akarná kérni a kezemet.
-De ezek nem is olyan jók-csóváltam meg a fejjem.
-Hogy mi?!-tágult ki a szeme -Több is van?!
Mi után át lapozta szinte könyörgött hogy legyen a divattervezője, utána meg megfenyegetett.De végül is igent mondtam.
Még beszélgettünk egy kicsit , de utána sajnos mennie kellet .Egy sóhajtás közepette halk gitár hangokat hallottam.El indultam a "zaj"irányába, egy kisebb szobából szűrődött ki egy kicsi gitár hang.A fülemet az ajtónak nyomtam és úgy hallgatóztam.
-Ne kémkedj inkább gyere be-hallottam egy mély nevetést az ajtó túl oldaláról.
Be nyitottam ,és láttam Lukeot ahogy a kanapén ül és gitározik.













De ahogy meg látta hogy én jövök be le is hervadt a mosoly az arcáról.Ami engem még jobban idegesített.Kedvem lett volna oda menni és képen vágni.
-Hát te?-kérdezte nem törődve.Éreztem hogy könnyek gyűlnek a szemembe.Hát igen.Soha nem szerettem ha ilyen csúnyán bánnak velem.
-Süket vagy?-horkant fel.Itt volt a pont hogy nem törődtem semmivel , és diplomatikusan cselekedtem.El kezdem kiabálni.
-Mit gondolsz ki vagy te?-üvöltöttem.
Luke fel húzta a szemöldökét és úgy nézet rám tovább.
-Tudod hogy mennyire elegem van abból hogy szarba se vesszem?!-kiabáltam tovább.
-És nekem szerinted mennyire elegem van belőled?-állt fel a helyéről.
-Mi van?!Miből lehetne eleged ha szinte nem is beszéltünk?És ha beszéltünk is akkor is flegma voltál!-akadtam ki .
-Elegem van abból hogy előttem flörtölsz, hogy itt vagy én meg nem érhetek hozzád!-mondta egyre halkabban , de épp olyan hangosan hogy halljam.Fel nézet rám a csillogó szemeivel , én pedig "kicsit" meg haltam.Mire észbe kaptam már csak centikre volt a szája az enyémektől.Hirtelen tapasztotta száját az enyémre,majd meg fogta a derekamat és  közelebb húzott magához.Először picit haboztam, végül is a bátyám egyik legjobb barátjával smárolok.Luke gyengéden meg harapta a felső ajkamat , mire beletúrtam a hajába,valahogy ösztönösen jött.Egyre akaratosabban falta az ajkaimat.
-Mi a fasz Luke!?-Hallottam meg Ashton mérges hangját.

Klau rajzai:







Hi!2-komi és jövök :D !

2 megjegyzés: