Mjuzik :D

2014. április 15., kedd

7.fejezet.

*Luke szemszöge*
Itt van egy fiú aki úgy néz ki mint Harry. Látványosan flörttől Klauval , de Klaut vagy nem érdekli , vagy nem veszi észre.Már vagy 7-perce beszélgetnek ,amikor láttam hogy Ashtonnék jönnek fel fele a lépcsőn Eleanorral.
-Klau!-kiabált Ash   mérgesen. Oh ez az Ash!Küld el göndörkét melegebb égtájékra!Muhahaha!Várjunk!Magamba beszélek!?Tuti hogy nem vagyok normális.
-Ashton Irwin- nyújtott kezet Ash, nem is vettem észre hogy ide értek. Phillip kikerekedett szemekkel nézet körbe a társaságon .
-Ő barátod?-kérdezte Phillip Klautól.
-Nem. Ash a bátyám-rázta a fejét Klau.
-JÉ!Úgy nézel ki mint én!-mutatott Harry Phillipre. Egy pici fázis késés.
-Vagy te nézel ki úgy ahogy én-vakarta a nem létező szakállát Phillip.
-Hány éves vagy?-kérdezte Haz.
-15-vágta rá.Hmm akkor idősebb vagyok!
-Hát akkor te nézek ki úgy ahogy én!-húzta ki magát Harry , és mind a két kezét a csípőjére rakta mire nekem Superman beütésem lett.

*Klau szemszöge*
Mi után Phillippel számot cseréltünk , arcon puszilt (!!!!) és el ment.
-Ez ki volt?-kérdezte Michael.
-Amikor el mentünk bulizni ,akkor ő öntött le borral-mondta Luke mindent tudóan.
-Amúgy-ölelte át Louis a mellette álló lány derekát-ő a barátnőm Eleanor-mutatta be.
-Csak El-ölelt meg , ami engem meg lepetésként ért,de vissza öleltem.
-Jó csajok nagyon aranyosak vagytok meg minden ,de mindjárt éhen halok!-tette a szívére a kezét Niall mintha haldokolna.
El indultunk a hotel ebédlőjébe , el foglaltunk egyhatalmas nagy asztalt.
-Jó reggelt mit kérnek?-jött oda egy pincér.
Mi után le adtuk a rendelést ,el kezdtünk beszélgetni.
Alig 10-percet kellett várni ,ki hozták a kajákat.
Én  egy gyümölcs salátát kértem:












-Ha meg ettük nem szeretnél el menni vásásrolni?-kérdezte tőlem El.A bátyámra néztem ,aki sóhajtott egyet és elő vette a pénztárcáját.Egy diadalmas mosollyal bólintottam.Gyorsan be faltunk ,mindent (Niall,Luke és Ashton többet ettek mint mi 6-an)
El-el el már rohantunk is vásárolni.
*3-és fél óra  múlva*
-Hát ez rohadt jó volt!- dobta le magát El az egyik starbucksi asztalhoz.Én is oda  mentem le tettem a bevásárló szatyrokat az asztal mellé. El-el nagyon sokat beszélgetünk , nagyon jóba lettünk.
-Mit hozhatok?-jött oda egy korombeli fiú.
-Én egy forró csokit kérek-mosolyogtam.
-Én is!-vágta rá El.
Mire ki hozták az italokat , addigra már szinte minden témát át beszéltünk.
Én galaxys pohárba kértem:


















El pedig gyöngyösbe:


















-Csináljunk egy képet!-ugrott fel az asztaltól Eleanor úgy hogy majdnem fel borította azt.
-Hát nem is tudom-vakartam a tarkómat.
-Nincs választásod-mosolygott sunyin.
Így született ez a kép is:



















Mi után fel raktam twitterre, Elnek csörgött  a telefonja.
-Louis hívott  hogy menjünk-állt fel az asztaltól.



Köszönöm a komenteket! Imádlak titeket!Ha erre a részre is összejön a 2-komi akkor jön a következő rész!  


                                                                                                                     xK

2 megjegyzés: