Mjuzik :D

2014. március 26., szerda

3.fejezet

-Csukd be a szád bele repül a légy-kuncogott Michael .
Gyorsan össze szettem magam bár nehéz volt mert ez a ház tényleg gyönyörű.
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-Később*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
-És ennyi volt az idegen vezetés-ült le a kanapéra  Liam , mi után minden egyes sarkot meg néztünk a házban (Még mindig nem hiszem el hogy, Niall szobájában a földön heverő zoknikat el nevezte)
-Amúgy-Dobta le magát a kanapéra Harry-Mi lenne ha el mennénk meg ünnepelni Calum szülinapját?
-Ma van a szülinapja?-Jézus!Milyen szemét vagyok!Fel sem köszöntöttel.
-Nem, de előbb meg ünnepelhetnénk-Szólalt meg mögöttem Ashton.Ez meg hogy a zokniba került ide?
-CALUUUUUUUUUUUUUUUM!!!-kiabált Louis. Bakker!Mindenhol ott vannak?
-IIIGEEEEEEEN?-kiabált vissza Cal Louistól kb.20-centiről.Az én népem!!
-EL MEGYÜNK BULIZNI??-Louis.Ezek miért kiabálnak?Mire vége a turnénak meg fogok süketülni.
-AHAA!-Ez volt az utolsó mondat és mindenki fel rohant a szobájába.Vagy hát nem tudom hogy hová.
Fel kullogtam a szobámba, még ki sem pakoltam. Mindegy.Gyorsan ki választottam ezt:


















Mire le mentem már mindenki ott volt.
-Várunk még valakire?-kérdezte Louis.
-Igen a szomszéd bácsi kutyájának a barátnőjének a csontjára-forgatta a szemét Liam.Már csak azt lehetett látni a két fiúból hogy mind a ketten a földön vannak.
-Gyerteek!-nyávogott Niall. Komolyan mint egy 'plázacica'.
Be ültünk a kocsiba (rejtély hogy hogy fértünk el)
Alig 10.perc alatt a clubhoz értünk , mindenhol vagy táncoló vagy részeg fiatalokat lehetett látni.












Hátra néztem és vajon mit láttok? Se melyik 1D vagy 5sos fiút nem láttam .Tovább mentem a pulthoz , legalábbis akartam mivel egy gyerek rám öntötte a nem tudom milyen piát és mondanom sem kell hogy  a fehér ruhán nagyon lehetett látni a vörös izét.
-Nagyon jól nézel ki-ölelte át a vállamat-Olyan mintha rád öntötték volna-kuncogott.
-Amúgy Phillip vagyok-mutatkozott be.
-Én meg Klau , de el mondod hogy mit csináljak ezzel?-gondoltam a ruhámon lévő foltra.
-Hát izé...-vakarta a tarkóját-Nem tom-vont vállat, hát most kapok idegrohamot.

*Luke szemszöge*
Mindenki el ment valamerre, csak azt nem  tudom hogy hová.A pult hozz akartam menni amikor meg láttam Klaut és egy pasit ölelkezni. Az a "ölelkezés" úgy volt hogy a skac ölelte át öt, és ne is beszéljünk Klau ruháján lévő foltról.Gyors léptek el mentem oda hozzájuk.
-Csá-"köszöntem"-el rabolhatóm?
Még csak meg szólalni sem hagytam csuklón fogtam a lányt és már húztam is a kijárat felé.
-Luke hová megyünk,-kérdezte , de nem válaszoltam.
-LUKE-kiabált rám.
-Haza-adtam a "bő" beszédű  választ.
-Mert?
-Mert!
20-perc alatt otthon is voltunk , Klau egyből fel rohant a szobájába  és be is csapta maga után az ajtót.Basszus!Remélem le verte a vakolatot!Lehet hogy fel kéne hívnom Ashtont mi előtt azt hiszi hogy el rabolták  az űrlények.
Hívás~
-Hajdsurwndjféáaőúűróöeq-Szólt bele a haverom.
Ez is jó beszélgetés lesz....


Hi!!!! Először is nagyon szépen köszönöm a két rendszeres olvasót! A másik pedig az lenne hogy van egy új ötletem! Ahová én járok suliba ott mi vagyunk a legrosszabb osztály, és arra gondoltam hogy csinálok egy 6/B-blogot  is (6/b-be járok) Tehááát azt szeretném kérdezni hogy titeket érdekelne egy iylen blog?Létszi komizzatok !! xK



















1 megjegyzés: