Mjuzik :D

2014. április 20., vasárnap

9.fejezet.

-Mi  ez haver?-kérdezte Luketol idegesen Ash.
-Haver én-kezdte Luke , de Ash félbeszakította.
-Klau menyél kifele a többiekhez-utasított a bátyám.
Két okból sem akartam ott hagyni Luket. 1,tudom hogy Ash soha nem bántaná Lukeot , de még alig láttam ilyen idegesnek 2,azt hiszem bele szerettem Lukeba.
-Klau!!-morgott Ash. Oda bicegtem az ajtóhoz ,még egyszer rá néztem Lukra aki egy halvány mosolyt villantott rám.

*Luke szemszöge*
Ahogy Klau ki lépett ,Ash egyre közelebb jött.Azt  vártam hogy meg üt vagy valami , de csak meg ölelt (!?).
-Már azt hittem hogy sohasem jöttök össze!-röhögött.Az előbb smaciztam a húgával ,de ő csak röhög.Mondjuk azt se szerettem volna hogy meg verjen.
-Na gyere már várnak a többiek-intet a fejével .El ballagtunk mi is az ajtóhoz és el indultunk a többiekhez.
-Amúgy most mi van köztetek?-kérdezte Ashton mi közben be fordultunk a sarkon , meg látva a "kis" társaságunkat.
-Járunk-vágtam rá. Lehet hogy előbb meg kellet volna kérdezni Klaut mielőtt csak így ki jelentem , de nem érdekel.Nincs választása.Rá erőltetem magam.
-Mehetünk?-üvöltötte Louis amikor már csak 5-méterre voltunk.
-Ahaa-kiabált Ash Louis fülébe.
-Gyere Cica-morogtam bele Klau fülbe ,miközben át karoltam a vékony derekát.
-Mondtam!-kiabált fel Niall. Mindenki elővette a pénztárcáját (csak én nem meg Klau) és pénzt attak Niallnek , akinek győztes mosoly ült ki a arcára.
-Ti fogadtatok?-kérdezte Klau megszeppenve.
Mindenki egymásra nézet , majd ránk és el kiabáltak egy "NEEEM"-et. Még Liam is! Pedig pont adta oda a  pénzt Niallnek!
Én csak meg csóváltam a fejem Klau meg még mindig meg volt szeppenve.
-Amúgy mióta vagytok együtt?-kérdezte Calum. Rá néztem Klaura aki épp nem tom' mit akart válaszolni ,de gyorsan közbe szóltam.
-Kb. úgy 20-perce!-mosolyogtam. Klaun látszott hogy meglepődött ,de azért el mosolyodott. És most hogy végre az enyém -csak az enyém-!Ha az a Henriksen gyerek a közelébe mer menni le ütöm.
Nem szeretném hogy bárki is flörtölne vele.Mondjuk szerintem tudja hogy ha van valakid akkor nem smárolsz idegenekkel.De egyébként miért smárolni idegenekkel?Na jó , kezdek meg bolondulni.
-Min gondolkozol ?-fogta meg Klau a kezem , már a kocsiba.Hmm.Észre sem vettem hogy már az autóban vagyunk.
-Semmin Cica-pusziltam homlokon.
-A pillanat amikor rá jössz hogy csak te nem találsz magadnak normális lányt-gondolkodott hangosan Harry. Ahogy ezt ki mondta Klau el kezdett hülye fejeket vágni.























Mindenkiből ki tört a nevetés.
-Te vagy a legjobb példa arra hogy létezik élet az agyhalál után-röhögött Michael.


Hi!! Tudom hogy nagyon-nagyon rövid lett , de azért remélem hogy tetszett! :) Kérlek hogy komizatok hogy milyen lett! 
 
 

                                                                                              xK




3 megjegyzés:

  1. Perfect csak így tovább alig várom a következő részt. :) :)

    VálaszTörlés
  2. tokeletes *-* orulok h folytatod!!!! imadom a blogod! :) siess a kovivel es utolag is boldog nyuszit
    olel: rebus

    VálaszTörlés
  3. Wááá!! Nagyon orulok hogy ìgy vagytok a bloggal kapcsolatban!! Sietek ahogy tudok!! Nektek is boldok nyuszit!! 🐇🐰❤

    VálaszTörlés