Mjuzik :D

2014. május 2., péntek

15.fejezet.

-Klau! Klau ébredj fel!-rázta valaki a vállamat.
Ki pattant a szemem , és meg láttam Luke  tekintetével.Magamhoz öleltem. Nem akartam el engedni. Luke nyugtatott ,vagy legalább is csak próbált.Nagyon erősen ziháltam.
-Szeretnél róla beszélni?-kérdezte egy kis idő után.
-Nem-válaszoltam.
Még 10-percig így feküdtünk így (már el zsibbadt mindenem , de nem érdekelt)
-Hány óra?-kérdeztem rá.Luke picit fel emelte a fejét ,majd vissza rám.
-10-múlt-válaszolt-be kapcsolhatom a TV-ét?
Bólintottam , meg fogta a tv kapcsolót.Egy híradóra kapcsolt be.
-Kicsim nem evvel a géppel akartál menni?-kérdezte Luke.
-Hangosítsd fel!-kértem.
A hír amit hallottam meg döbbentet.


A Sidneybe indülő repülőgép katasztrofálisan zuhant le!Eddig senki sem került elő, hajóval és légi megfigyelőkel keresik a túlélőket.A fekete dobozzal együtt ."

-LUKE!!!!-sipítoztam-ezt álmodtam!Ezt álmodtam hogy én is ott vagyok a gépen!Jézus!Akár én is meg halhattam volna!-ugrottam fel az ágyból , úgy hogy Luke majdnem le eset.
-Nyugi Cica!A lényeg hogy nem történt semmi bajod sem !-ölelt át.Eben  a pillanatban a többiek jöttek be (na jó inkább rúgták) az ajtón , Eleanorral meg egy szőke hajú lánnyal együtt.
-Úristen!-ugrott ránk Ashton.

*Ashton szemszöge*
Mikor meg hallottam a tévében a hírt hogy le zuhant a gép amin lehet hogy a kis húgom is ott van egyből fel téptem az ajtót és rohantam is át a szobájukba.Amikor oda értem (nem egy szinten vannak a szobáink) akkor láttam hogy a többiek is szinte rohantak.
Be nyitottam és meg láttam ahogy Luke és Klau ölelkeznek.
-Úristen!-ugrottam rájuk.A többiek is jöttek utánam és ők is Klauékon landoltak.
-Hogy-hogy nem mentél el?-kérdezte könnyes szemmel Eleanor.
-El aludtam...-válaszolt a húgom szintén könnyes szemmel.
-Figyú skacok tudom hogy ez most egy ilyen családi , baráti , szerelmes egybe borulás meg minden , de be szeretném mutatni a barátnőmet! Klau ő itt Perrie-vakarta idegesen a tarkóját Zayn.

*Klau szemszöge*
Mi után Zayn közbe szolt a "ölelkezős" pillanatban , előre lépett egy gyönyörű szép lány.


















-Egyedül is be tudok mutatkozni édes!-pillantott Zaynre-Perrie Edwards!-ölelt meg egyből.
-Klau Irwin!-öleltem vissza egyből.Nagyon színpatikus lánynak tűnik.És látszólag szereti Zaynt.Mi után el váltunk egymástól be rontott a szobába Paul.
-Hálelujá!-ölelt ő is meg.Nagyon jól eset főleg tőle , mert még alig beszéltünk-Nem lettem volna képes el viselni ha meg halsz!
-Van pasija!-ugrált az ágyon Luke és magára mutogatott.
-Úgy értem hogy te állandóan nyavalyogtál volna hogy mennyire hiányzik-forgatta a szemét-Ashton meg azt hajtogatná hogy-meg köszörülte a torkát- "minden az én hibám! Pedig annyira fiatal volt! Anya  meg fog ölni! Fent találkozunk húgica! Ja...nem..annyi hülyeséget csináltam hogy tuti hogy a másik irányba megyek"-utánozta a bátyámat.Mindannyian el röhögtük magunkat csak Ash nem ami érthető is.
-Héé!-háborodott fel a bátyám , de nem bírta és ő is el röhögte magát.
-Amúgy miért vagy Luke pólójába?-mosolygott huncutul Calum.Rá néztem a bátyámra aki szinte gyilkos tekintettel nézet Lukera.
-Fús-suttogta Ash ,ha nem is hallotta volna meg akkor is le eset volna neki hogy miről van szó , mert Ashton egy szempillantás már kezdte el üldözni.Luke ki futott a szobából (Ashtonnal együtt).
-Amúgy nem történt semmi olyan!-mondtam mi után nem hallottam semmit sem kintről.





Hi! Tudom hogy nagyon rövid rész lett , de most semmisem jött össze...A legjobb barátnőmnek kellett segítenem , egy nagyon fontos úgy benn.Na de remélem hogy tetszett! Komizatok vagy harapok! :D
el ne hitt !! :DDDDDD

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én nagyon megijedtem az előző rész végénél, hogy mi van?, de nagyon tetszik a folytatás.

    Üdv:Saci

    VálaszTörlés
  2. Sziaa! Úgy örülök hogy Klau nem volt a repülőgépen..:) Nagyon tetszett hogy mindenki aggódott Klau miatt még Paul.is..:D Remélem hogy Luke-nak nem lesz semmi baja..:D pls siess a kövivel..:)

    Gabi*

    VálaszTörlés