Mjuzik :D

2014. május 7., szerda

17.fejezet.

-Baby! Készülődni kéne!-puszilgatta a barátom az arcom.Nyújtózkodás közepette nyitottam ki a szememet.
-Hová megyünk?-néztem bele a  zöld szemébe.Egy tökéletes mosolyt villantott rám mi előtt válaszolt volna.
-Próbára-puszilt bele a nyakamba.Lassan fel kelt az ágyból és a szekrényéhez sétált.
-Akkor el megyek fürdeni-ugráltam a fürdő felé.Magamra csuktam az ajtót , le vettem a pasimnak a pólóját és a boxerjét , meg nyitottam a zuhanyt mielőtt be álltam volna.Már lassan 1-éve hogy el jöttem Lukeéktől. Természetesen kerestek , de nem reagáltam se a hívásokra se az üzenetekre.Ki töröltem magamat twitterről és facebookról is.

*Vissza emlékezés*

A várósban sétáltam , mikor éreztem hogy egyre hüvősebb lesz az idő.Kár volt csak egy kis ruhában el jönnöm , úgy hogy nem vettem  se hoztam magammal semmien pulcsit se.Vissza felé vettem az irányt ,  picit setve mivel biztos voltam benne hogy meg fogok fázni.Mindig is rossz beteg voltam.Ha csak egy picit is fájt a torkom akkor már szinte a végrendeletemet írtam.Mikor oda értem a hotelhez ,fel rohantam a szobánkba.Könyörögtem hogy ne legyen ott Luke , de sajnos csalódnom kellet.Ott ült az ágyon és idegesen méregettet.
-Hol voltál?-kérdezte erélyesen.Miért érdekli ha egy órája még egy szopós-szájú ribancot csókolt?
-Közöd?-kérdeztem flegmán.
-Kurva sok van úgy hogy dalolj madárkám!-jött közelebb.Még egy szaglását elvesztet kutya is érezhette volna rajta az alkohol szagát.Ahogy közelebb jött én egy lépést hátráltam.De mivel a szoba sem végtelen a falhoz szorított.
-Na mondjad csak hogy hol voltál!-morgott bele a fülembe , picit lejjebb vezette a fejét , durván a nyakamba harapott.
-Luke ez fáj!-toltam el magamtól.Értetlenül nézet rám.
-Mi a szar bajod van?-kiáltotta.Most komolyan kérdezi?
-Előbb még egy olcsó ribancal smaciztál!-kiabáltam vissza.
-És!?Ha nem tetszik el lehet innen takarodni!-kiabálta mi közben meg fordult és a ágyhoz ment.Ezt nem hiszem el!Oda mentem a bőröndömhöz , be dobáltam azokat a ruhákat,cipőket amiket még délután dobáltam szét.
-Itt  van ez is!-baszott hozzám egy pólót.Azt is be gyűrtem a többi közé.Gyorsan le firkáltam egy levelet Ashtonnak és a többieknek , meg fogtam a bőröndömet , semmi köszönés nélkül ki mentem az ajtón.Le tettem a kis levelemet Ashtonék ajtója elé , le töröltem a könnyeimet és el indultam.El indultam csak nem tudom hogy hová.
*Vissza emlékezés vége*

-Kicsim jól vagy?-hallottam meg a barátom aggódó hangját.
-Pe-persze-dadogtam.Amikor vissza emlékezek erre el erednek a könnyeim.
-Biztos?-hallottam meg az ajtó nyitódását.El zártam a vizet ,és ki nyújtottam a kezemet (a zuhany függönyön keresztül).
-Ide adód a törölközöm?-kérdeztem.Vicces kedvébe volt ugyanis mikor adta volna oda ki húzta a kezemből.
-Naa!-röhögtem fel.Végre oda adta a törcsimet.Magam mögé tekertem mi előtt ki léptem volna.
Szájon puszilt , utána meg picit bele csípet a fenekembe.Kuncogtam mi közben ki mentem.Hallottam a zuhanynak a hangját.Kaptam az alkalmon és el kezdtem öltözni:
















Ki vasaltam a hajamat:













-Gyönyörű vagy Baby!-ölelt meg hátólról.Meg fordultam , így szembe tudtam lenni a barátommal.
-Köszönöm-motyogtam.Meg puszilta először a homlokom majd adod egy puszit a nózimra , és végül a számra.
-Gyere Baby csináljunk egy képet!-húzott a tükör elé.
El kezdünk hülye fejeket vágni , de végül csak egyet nem törölt ki.













De láttam hogy ezt se törölte ki. Sőt! Hátérképként be is állította.


















A telefon pityegő hangot adott ki , jelezve hogy jött valami levél.
-A menezser (Bocsi nem tom hogy hogy kell írni!)hogy azonnal induljunk!-vette fel a sapiját.
-Hát igen!Állandóan sietni kell ha te vagy a híres Austin Mahone!-kuncogtam.



Hi Penguins!!! :DDD <3 Meg jött a 17-fejezet! Komizatok hogy milyen lett! Továbbá! Légyszíves írtátok meg hogy ti mire számítottatok! 



                                                                                                               xK

2 megjegyzés:

  1. NAGYOOOOOOOOOOOOOOOOON TETSZIK.
    LÉGYSZI HOZD A KÖVIT.

    VálaszTörlés
  2. na én nem erre számítottam :O lesokkolt! XD de annyit árulj el hogy vissza tér-e még a történetbe a 5SOS (ugye vissza :D ) amúgy arra számítottam hogy ott marad a fiúkkal csak Luka-al lesz vmi balhé köztük de erre nem számítottam még mindig levagyok sokkolva! XD és siess a kövivel kíváncsi vagyok! :D ^^ *-*
    XXX

    VálaszTörlés