Mjuzik :D

2014. május 6., kedd

16.fejezet.

*Luke szemszöge*
-Nem volt semmiiiiiiiiii!!!-kiabálom mi közben kergetett.Már végig szaladtunk az egész szállodán , a portán most nem az a ijesztő nő volt hanem egy sokkal fiatalabb nő.Mondanom se kell hogy amikor meg látta hogy alsóban vagyok el pirult.
-Akkor miért üldözlek?-torpant meg.Most komolyan?Azért rohantam ki a belemet is?Meg ölöm!Hátra néztem , Ash "bájosan" nézet rám.El kezdtem futni felé , persze egyből meg fordult és előlem kezdet rohanni.Amikor utol értem rá ugrottam a hátára . ezzel el érve hogy hasra essen.
-Na gyere !-dobott a hátára (?).
-Így úgy nézek ki mint egy lány!!!-röhögtem fel.Ha blogot olvassunk (igen szoktunk!Kíváncsiak vagyunk hogy a rajongóink hogy képzelnek el minket) mindig ez van benne hogy valamelyikünk így viszi a csajt.
-Bolond!-röhögött Ashton is.Észre sem vettem hogy már bent voltunk a "szobámba".


*Klau szemszöge*
Mi után Lukeék el tűntek , meg kértem (igaziból  szinte ki rugdostam őket , de így udvariasnak hangzok) hogy húzzanak ki felé.
Oda ugráltam a bőröndömhöz ,és ki vettem ezt:


















Ezzel a nadrággal:














Mikor  be gomboltam a nacimnak a a gombját be toppant Luke.
-Helló Édes-mosolygott.Közelebb jött és a derekamnál fogva magához húzott egy csókra.Éreztem hogy meg nyalja az alsó ajkaimat be bocsájtást kérve , amit természetesen meg is kapott.Percekig smárolhattuk , amíg Liam be nem törte az ajtót.
-Gyerekek!El megyünk bulizniiiiiiiiiiiii!!!!-kiabált mikor csak egy méterre álltunk tőle.Szerintem Luke félig meg süketült  én meg halálra rémültem.
-De még csak dél van-válaszolt Luke.
-Nem baj-rántott vállat , ki  ment a szobából még hallottam hogy ki bál hogy "Bulivaaaaaaaaaan"
-Csak lesz!-kiabált ki Luke.Egy percig néma csönd volt  majd hallottuk hogy megint el kezdet kiabálni.
-Buli leeeeeeeeeeeeesz!

*buli előtt*A bőröndöm előtt álltam és gondolkodtam hogy mit vegyek fel.Végül is ez mellet  döntöttem:


















Mi után fel ráncigáltam magamra szóltam Lukenak (szegénykémet be parancsoltam a fürdőbe) hogy ki jöhet.
-Gyönyörű vagy kicsim!-csókolt a nyakamba , beleborzongtam , de azért mosolyogtam.
-Cukik vagytok meg minden , de gyerteeeeek!-rúgta be az ajtót Louis.Meg fogta a kezemet és szó szerint ki rángatott a szobából.

*Buliba*
A tömeg közepén táncolok egyedül.Luke el egy valami üdítőt hozni.El mentem meg nézni hogy hol van , de bárcsak ne tettem volnaMeg láttam Lukeot egy szőke nagymellű öhm...Hogy mondjam szépen...Áh ezt nem lehet szépen mondani! Meg láttam egy ribancal  smárolni.Éreztem hogy könnyek peregnek le az arcomon.Hogy tehette ezt!? Mit képzel magáról?Oda mentem hozzájuk és  teljes erőmből fel pofoztam Lukeot. Hatalmasat csattant a kezem az arcán , még sötétben is láttam a hatalmas nagy foltot az arcán , a kezem egyszerre csípet és fájt.
-Kicsim én..-kezdte ,de egyből el fordultam (és mivel be volt fonva a hajam jól pofon basztam még a hajammal is).
Ki siettem a clubbol ,  nem érdekelt hogy hová csak el innen.





Hi! Remélem hogy  tetszett!Komizatok hogy milyen lett! 
amúgy valaki szereti  a  The Vamps-ot vagy Austin Mahone-t? Csak mert  szeretnék róluk csinálni egy blogot és ha  valaki szereti akkor csinálhatnánk együtt :D Szeretnétek +18-as részt benne?KOMIIIIIIII!!!!!

5 megjegyzés:

  1. Sziaa! Neee! ugye kibékülnek?? Biztos csak valami félreértés lehetett ugye?? Pls siess a kövivel..:)

    Gabi*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Annyit el árulók hogy nem egy félreértés volt :(
      Siettek a kovivel ahogy tudok!!

      xK

      Törlés
  2. siess kövivel nagyon jóóóóó! (de pont itt kellett abbahagyni... ejjejj :D )
    xxx

    VálaszTörlés
  3. hellóóóóó
    én mindkettőt szeretem *-* (5SoS-t jobban xD)

    VálaszTörlés