Mjuzik :D

2014. május 23., péntek

23.fejezet.!!!!!+18!!!!!!

-Luke ezt nem kéne-löktem el picit magamtól amikor a melltartóm pántjával játszott.
-Miért?-húzta fel a szemöldökét-Rosszul csinálom?
Fel kellet kuncognom amikor picit le biggyesztette a száját.
-De csak itthon vannak a többiek-ahogy ezt ki mondtam hallottam  hogy el köszönnek és hogy csapodik az ajtó.
-Akkor most már szabad?-fogta meg a hatalmas mancsával a fenekem.
Nem válaszoltam csak annyira szenvedélyesen meg csókoltam amennyire csak tudtam.
-Fel kéne menni!-ziháltam a szájába amikor már csak a alsója volt rajta.
Nem szólt semmit csak fel kapott az ölébe és el kezdet fel felé futni.Szinte be rúgta a szobám ajtaját és le dobott az ágyra.Rám ugrott és le támadta a ajkamat.A kezeimmel végig simítottam a hátán egészen le  a fenekéhez , bele markoltam az előbb említett testrészébe ,mire bele nyögött a csókunkba.Kicsit el távolodott tőlem ,hogy bele tudjon csókolni a nyakamba.Egyre lejjebb csókolt ,de a hasamnál meg állt és a köldökömet kezdte el nyalni.
-Luke!-sürgettem.
-Nyugi!-suttogta.
Egyre hangosabban nyögtem ,pedig még hozzám se ért.
Kínzóan lassan haladt egyre lejjebb.A francia bugyimat foggal húzta le , de mondanom se kell hogy szinte meg örültem hogy ilyen lassan csinálja.
A belső combomat kezdte el csókolni ,de még véletlenül se ért volna ott hozzám.Nyöszörögtem ahogy a meleg kezei végigfutottak a combomon.
-Luke!!-türelmetlenkedtem.Meg emeltem a csípőmet jelezve hogy csinálja már mert meg halok.
-Shh!-nézet fel rám.
Még egyszer meg csókolta a belső combomat ,majd fel jött hozzám.Luke kezei végigcsúsztak a testemen ,meg fogták a melleimet és finoman össze nyomta őket.Megint lejjebb ment egyenesen a bugyimhoz.Be hajlította a térdemet és a kezeivel az ágyhoz nyomta a bokámat.Éreztem a meleg leheletét a vékony anyagon keresztül.Éreztem hogy bele kap a belső combomba és hogy picit meg húzza.Azt hittem hogy még kínozni fog ,de hirtelen el merült bennem a nyelve.
-Jézusom!-nyögtem fel.
Egyáltalán nem voltam felkészülve erre.Tudtam hogy Luke élvezi hogy alatta vonaglok.
Egyszerre mozgott a nyelve az újaival együtt.A mellkasom össze szorult és a légzésem el él állt amikor amikor ajkai közé vette a csiklomat és szívni kezdte.
-El sem tudod hinni hogy milyen  finom vagy!-emelte fel a fejét a lábaim közül.Perverz megjegyzése még jobban fokozta bennem a vágyat.A hajánál fogva fel húztam magamhoz és durván meg csókoltam.
Fordítottam a helyzetünkön , így én voltam felül.A hatalmas nagy dudorra ültem és ütemesen kezdem mozogni rajta.
-Istenem!-markolt bele a csípőmbe.Mosolyognom kellet azon hogy csak miattam esik teljesen szét.
Végig csókoltam a felső testét ,én viszont nem voltam olyan undok mint ő.Egyből le húztam az alsóját.Ahogy szembe találkoztam a férfiasságával még a lélegzetem is el állt.Nem tudtam hogy ilyen nagy!!
-Nem kell ha nem akarod-lihegett.Először meg pusziltam a hegyét majd lassan a számba csúsztattam a felét.Luke rohadt hangosan fel nyögött ,a hajamba csúsztatta a mancsait és beljebb nyomta magát a számba.Egyre gyorsabban mozgatta a fejemet ,de amikor éreztem hogy el fog menni akkor ki húztam a számból.
-Most...Miért?-kérdezte ki fulladva.
-Én el mentem?-kérdeztem fel húzott szemöldökkel.
-Nem-rázta meg a fejét.Nem válaszoltam semmit csak meg pusziltam az alhasát.Óvatosan fel húzott a hajamnál fogva hogy fordítson a helyzetünkön.Durván le smárolt majd belém hatolt.Egyszerre nyögtünk fel ,amikor ütemesen kezdet  el mozogni bennem ,egyre jobban gyorsítva.
Keményen bele markoltam a fenekébe ,és rá cuppantam a nyakára.Meg fogtam a tarkóját miközben szívtam,haraptam.nyaltam a nyakát.Le engedte  kettőnk közé a kezét és a csiklomon kezdte mozgatni az újait.Picit meg harapta a fülemet , azt éreztem hogy a menybe vagyok.Szinte sikítva mentem el ,rögtön utánam Luke is .Ki fulladva mellém dőlt ,oda bújtam mellé.Éreztem hogy bele  csókol a hajamba.De utána már el nyomott az álom.







Hi! tudom hogy elég szar lett ,de ezt nézétek el nekem mert még nem írtam ilyen részt.
Itt van a másik blogom remélem tetszeni fog!






                                                                                        xK

7 megjegyzés:

  1. Jó lett!! Hamar a köviit:))

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon tetszett. Mikor hozod a következőd?

    VálaszTörlés
  3. mikor jön a kövi rész már nagyon várom :) ^^
    XX

    VálaszTörlés
  4. gyorsan koviiit :3 :)
    Szabina:)xx

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Mikor lesz kövi rész ami a részt illeti nagyon meglepett jó értelemben. Imádom.

    Puszi: Saci

    VálaszTörlés
  6. szia nagyon jó lett egyszerűen imádtam! mikor hozod a következőt? :)

    VálaszTörlés