Mjuzik :D

2014. május 14., szerda

20.fejezet.

Látom magam.Látom hogy testemet egy műtőasztalon.Oda sétálok a doktorhoz aki éppen a lábamat vágja fel egy szikével.
A következő pillanatban egy kórház folyosóján vagyok.A folyosón lévő székekben ülnek Ashtonék meg Austin is itt van.De Luke nincs.
Megint egy másik helyen vagyok.De nem tudom hogy hol.
-Istenem!-hallottam meg egy ismerős hangot , el indultam a hang irányába.Luke volt az , az ágy mellet térdelt és imádkozik-Könyörgök hogy élje túl!Csak most kaptam vissza!Még annyi meg annyi dolgot el szeretnék mondani neki!Hogy mindennél jobban szeretem , nem bírnám ki Klau nélkül!-fejezte be , fel állt az ágy szélétől ,meg fogta a gitárját és el kezdte pengetni , mi közben le ült az ágyra:



Egy kis ideig azt tetettük, hogy
Soha nem kell, hogy véget vessünk ennek
De tudtuk, hogy el kell búcsúznunk
Sírtál a repülőtéren
Amikor végre becsukták a repülő ajtaját
Alig tudtam mindezt magamban tartani
Két darabban
Tudom, hogy nem kellett volna elmondanom
De egyszerűen nem tudok nem rád gondolni
Akárhol vagy
Te
Akárhol vagy
Minden este majdnem felhívlak, hogy
Elmondjam, hogy mindig te leszel az
Akárhol vagy

Átrepülhetek ezer óceánon
De semmi sem hasonlítható ahhoz
Amink 
volt és így egyedül sétálok

Bárcsak ne kellett volna azzá válnom
Talán már túl is léptél
De az igazság, hogy nem akarom tudni
Mondhatod, hogy együtt leszünk
Egyszer
De semmi sem tart örökké
Semmi nem lesz már ugyanolyan
Szóval miért nem tudok harcolni ezzel az érzéssel?


Mondhatod, hogy együtt leszünk
Egyszer
De semmi sem tart örökké
Semmi nem lesz már ugyanolyan
Szóval miért nem tudok harcolni ezzel az érzéssel?

A végére el sírta magát.Én se bírtam.Hisztérikus , fulladozós sírásba törtem ki.Össze estem a padlón és nem bírtam fel állni.Hogy lehettem ennyire hülye?! Részeg volt oké , de meg kellet volna beszélni.Oda másztam ahol Luke volt és fel kecmeregtem Lukehoz , és le ültem mellé.Meg simogattam a karját , de ahogy hozzá értem volna minden el tűnt . Megint csak a sötétség maradt.

-Ébredezik!-hallottam meg egy ismerős hangot.Nagyon büdös van,és hideg.Lassan nyitottam ki a szememet , és szembe találkoztam 11-szempárral.Austin egyből a nyakamba ugrott.
-Jól vagy?-kérdezte Harry.
-Nem-ráztam nemlegesen  a fejemet.Lukera néztem ,aki mindenhová nézet csak rám és Austinra nem.
-Ki mennétek egy picit kérlek?-nézet Austin a többiekre.Láttam hogy Harry akar valamit mondani , de azért  ki ment a többiekkel együtt.
-Szóóóval-köszörülte meg a torkát Austin-Valamit el szeretnék mondani.....


Hi!Na szóóóóval  komizatok! :D Sajnálom hogy rövid lett , de most jobbat nem tudtam ki találni...Twitter neveket küldjetek! :) <3 PENGUIIIIIIIIIIIIN!!!! <3 

                                                                                             xK



2 megjegyzés: