Mjuzik :D

2014. május 11., vasárnap

19.fejezet.

*Austin szemszöge*
Reggel mikor fel keltem nem találtam magam mellet Klaut. Halottam a zuhany hangját.Fel keltem és el indultam hogy be szállok mellé.
-Kicsim?
-Igen?-válaszolt a zuhany alól.
-Be jöhetek?-kérdeztem , de akkor már be szálltam mellé.
Fel nevetett, imádtam a nevetését!
Meg fogtam a derekát és magamhoz húztam egy csókra.
-Kopognak-szakította félbe a csókot.
-És gondolom nekem kell ki nyitni-mosolyogtam.
-Még szép!-nevetett fel.
Sóhajtottam és ki szálltam , a derekamra csavartam egy törülközött és le ballagtam a bejárati ajtóhoz.
-Nyitoooom!-kiabáltam ki.Ki nyitottam az ajtót ,de erre azért nem számítottam.
A One Direction és a 5SOS állt az ajtóba.Tudni illik hogy nem vagyunk puszi pajtások , főleg nem Stylessal.Nem elég hogy el lopta a régi szerelmemet , de még ki is gúnyolt a neten.Mondjuk Kendalon nem lepődtem meg hogy csak így lelépet meg.
-Mit akartok?-kérdeztem nem túl kedvesen.
-Öhm-vakarta a tarkóját Harry-Itt lakik Klau?
Össze húztam a szemöldökömet.Minek keresik?
-Minke?-kérdeztem az ajtófélfának dőlve.
-Csak itt van nagy nincs?-válaszolt a kérdésemre kérdéssel Harry.
-Itt van!De most már mond meg hogy miért!-ingerülten kérdeztem.
-Be mehetnénk?-kérdezte Louis , mi közben farkasszemet néztem Harryvel.
-Ja-löktem el magam az ajtótól.Be jöttek , oda  vezettem a kanapéhoz.
-Öhm hol van Klau?-kérdezte Harry.
-Baby le jönnél?-kiabáltam fel.
-Pillanat!-kiabált vissza.Harry végig  mért  majd meg szólalt :
-Együtt fürödtetek?-kérdezte össze húzott szemekkel Harry.
-Igen-rántottam vállat.Harry mérgesen nézett rám majd el morgott egy "meg halsz"-ott és el kezdet felém jönni.
-Halihóó!!!-ugrott elém Klau mi előtt Harry hozzám ért volna.A fiuknak háttal volt.Az egyik pólóm meg alsóm volt rajta.
Meg fogtam a derekát és homlokon pusziltam.

*Klau szemszöge*
Mi után Austin szólt hogy mennyek le ki pattantam a zuhany alól és magamra ráncigáltam az egyik pólóját meg az alsóját.
-Halihóó!!!-ugrottam Austin elé lent a nappaliban.
Meg fogta a derekamat és magához húzott hogy homlokon pusziljon.
-Fordulj meg édes-motyogta a fülembe.Meg fordultam , de azt hittem hogy ott dobok egy hátast.Ott voltak Lukeék és Harryék.Rá néztem Lukera aki úgy nézet rám mintha most szúrtak volna bele egy kést a szívebe és jól meg forgatták volna.














-Ti....Mit.kerestek itt?-kérdeztem dadogva.
-Le ülnél kérlek?-nézet rám Ashton.Azt vártam hogy meg ölel vagy valami.Végül is érthető hogy haragszik rám.
Le ültünk mindannyian (Austin ki jelentette hogy nem fog itt hagyni velük).
-Szóval-kezdte Ashton-Valamit el kell mondanom!
Kíváncsian néztem rá.
-Ugye tudod hogy anya mindig is olyan ember volt aki-kereste a szavakat-Aki segít másokon.
Bólintottam , de nem tudtam hogy hová akar ki lyukadni.
-A picsába is!!-állt fel kiabálva Luke-Én ezt nem bírom!Ashtonnék örökbe fogadtak és az igazi bátyád Harry!
Ashtonra kaptam a tekintetem , aki még  mindig Lukeot néztem.
-Ash?-kérdeztem síros hangon.Nem ismertem rá a saját hangomra.Mindig is nagy szájú lány voltam.Meg mondtam ha valami nem tetszett.
-Minden igaz amit Luke mondod csak meg próbáltam óvatosan be adagolni-nézet Lukera.
Sírva fel ugrottam és ki rohantam a hátsó ajtón.A kert végén volt egy erdő ami Isten tudja hová vezetett.Halottam hogy kiabálnak mögöttem , de akkor nem érdekelt.Át rohantam az erdőn , ki kerülve a gyökereket vagy az ijesztő árnyakat amit a fa ágai formáltak.
A tüskék el vágták több helyen is a lábamat,kezemet,karomat , a hideg levegő csípte az arcomat.
Csak futottam és futottam  , nem érdekelt semmi se senki.Ennyi évig képesek voltak hazudni?Ezek szerint Ashton tudta csak nem akarta el mondani.És Harry.Aki a bátyám!Annyira el merültem a gondolataimba hogy észre se vettem hogy hol vagyok.Dudálást hallottam , oda kaptam a fejemet ahonnan a hang származott , de akkor már késő volt.Fájdalmat éreztem az egész testembe.
Lépteket hallottam , de utána már semmit nem láttam se hallottam.Csak sötétség  maradt.




Hi Penguins! :DDDD Tudjátok hogy mi a dolgotok! :) Amúgy ha valakinek van twitterre az komiza a nevét is és be követem!   



                                                                                                                 xK

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik a blogod. Ez a rész is nagyon tetszett alig várom már mi lesz a folytatás.

    Puszi: Saci

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett siess a kövivel nagyon kíváncsi vagyok :)
    XXX

    VálaszTörlés
  3. siess a kövivel.!! :) amúgy a twitter nevem: pasztimarti_9

    Naggyon várom a kövit.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4 ♥

    Amúgymeg...KI A FENE AZ AZ AUSTIN.????????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Austin Mahone. Egy 18-eves pop-sztar. Fejbol en is csak ennyit tudok rola ☺meg persze azt hogy nagyon cuki♥♥♥

      Törlés