Mjuzik :D

2014. május 20., kedd

22.fejezet.

-Milyen aranyosak!-hallottam meg egy hangot.Nem nyitottam ki a szemem inkább tovább hallgattam hogy miket mondanak rólam és Lukeról.
-Régen nem láttam Lukeot ennyire őszintén mosolyogni!-hallottam Calum hangját.
-Ha ennyire tetszik fényképezzétek le!-hallottam meg Luke reggeli dörmögős hangját.
Mondanom  se kell hogy 3-másodpercen belül vakok villogtak.

*Luke szemszöge*
Szinte a szart is ki vakuzzák belőlünk , de ez őket cseppet sem érdekel hogy valószínűleg egy darabig csak foltokat fogok látni.Lassan és óvatosan ki szálltam Klau mellől ,ahogy fel álltam ki kaptam Ashton kezéből a telefont és el kezdtem rohanni.Hallottam a lépteket mögöttem , de nem törődve vele a kapané mögé hajítottam a telót.A következő pillanatban meg már csak annyit láttam hogy Ashton vetődik a telefonjáért.Nagy koppanással ért földet , csak azt nem tudom hogy a telefonja vagy Ash koppant-e.
-Meg van!-állt fel hirtelen Ash.
-Milyen furcsa!-csodálkozott el Louis-Eleanornak  is pont most van meg!

*10-perc múlva*
Mi után Ashton minden létező káromkodást el mondod Louisra , el kezdtem reggelit csinálni Klaunak.
Mivel nem vagyok  jó szakács meg kértem Harryt hogy segítsen , mivel ő legalább be tudja kapcsolni  a sütőt.













*Klau szemszöge*
Reggel halottam hogy össze vissza rohangáltak a fiuk , de már csak azért se keltem fel.
-Ébresztő!-hallottam meg Luke hangját.
-Neeeem-hisztiztem.
-Akkor én eszem meg ezt a nagy gyümölcs salit-nevetett.
-Azt már nem!-ugrottam hirtelen fel ki kapva a kezéből a gyümölcs tálat.
Luke mosolyogva nézte hogy rohadt gyorsan be tömöm a kaját.
-Klau beszélni szeretnék veled-hajtotta le a fejét.Gondoltam hogy miről akar beszélni , én is meg szerettem volna beszélni vele már tegnap csak nem tudtam hogy hol kezdjem el.
Láttam rajta hogy ő sem tudja hogy hol kezdje el ezért a legelső dolgot tetem ami eszembe jutott.Meg csókoltam.
Természetesen meg lepődőt ,de vissza csókolt.
-Ezaaaaaaaaaaaaaaaz!!!!!-hallottam kiabálni Niallt-Gyertek gyorsan!Újra össze jöttek!
Luke bele mosolygott a csókunkba ami hihetetlen aranyos volt.
-Szeretlek!-suttogta mikor el váltunk.
-Én is szeretlek-mosolyogtam.
-Mi is szeretünk titeket!-ugrott ránk Michael.Mikey után sorba jött mindenki , én meg azt hittem hogy ott halok meg annyira nehezek voltak.

*Harry szemszöge*
Nagyon jó hogy Klau meg Luke ki békültek.Már egy ideje Klauékon fetrengtünk amikor csengettek.Ki másztam az ember tömegből (véletlen bele tapostam Calum szájába , és le fejeltem Zaynt) , és le kocogtam a bejárati ajtóhoz.
-Csampi!-köszönt Austin meglepően kedvesen-Itt vannak Klau cuccai!
Picit arrébb állt így tökéletes kilátásom nyílt a több mint 10(!!!) bőröndre.
-Segítsek be vinni?-kérdezte mosolyogva mikor látta hogy milyen kétségbe esetten nézek.
-Légyszíves!-néztem rá hálásan.

*10 perc múlva*
-Akkor szia!-ment ki az ajtón Austin.Azt hittem meg szakadok amikor le hordtam a cuccokat.
-Hali!-köszöntem vissza.
Körbe néztem a nappaliba ahol össze-vissza voltak bőröndök.Sóhajtás közepette mentem fel a lépcsőn.Amikor Klau szobájához értem nem meglő látvány fogadott,Luke és Klau smaciznak amíg a többiek meg fel zabálják a gyümölcs tálat.
-Klau!-szóltam a húgomnak , de nem figyelt rám , mondjuk Lukeval szinte le nyelték egymást.
-Klau!-szóltam hangosabban , de még mindig semmi.Oda mentem ahol nyalták-falták egymást.Meg fogtam Luke haját és picit hátra húztam hogy el szakadjanak egymástól.
-Figyelsz egy picit?-kérdeztem Klautól.
-Ahaa!-válaszolt mosolyogva.
-Lent vannak a cuccaid -mutattam a hátam mögötti ajtóra.Klaunak fel csillantak a szemei , le lökte magáról Lukeot és szaladt le felé.

*Klau szemszöge*
Végre itt vannak a ruháim!Le ugráltam (még mindig fáj picit a lábam) , ki nyitottam az egyik bőröndöt és ki kaptam belőle ezt:


















Be mentem a fürdőbe (alsó-felső szinten van egy-egy) és magamra ráncigáltam.Épp a fehérneműt húztam fel amikor éreztem hogy  valaki el kezdi puszilgatni a nyakamat.Meg fordultam így szembe találkoztam Lukeval.
-Gyönyörű vagy!-nézet végig rajtam.A szemei meg akadt a melleimen , pont amikor elsőnek találkoztunk.A hatalmas kezeivel meg fogta a csípőmet és szenvedélyesen meg csókolt.Teljesen hozzám simult ,át fogtam a kezeimmel a nyakát hogy közelebb húzzam magamhoz.Éreztem egy hatalmas nagy dudort OTT.







Hi Penguins!Remélem hogy tetszett! Komizatok!!!!

U.I.:Csak szerintem K#€đ@ helyes itt Luke??

4 megjegyzés:

  1. ahhw Luke azon a képen nem csak szerinted helyes egyszerűen perfect! *-* :D
    amúgy nagyon jó lett ez a rész is :)
    XXX

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett. Végre megint össze jöttek. Hál' Istennek.
    Várom a kövit.

    Puszi: Saci

    VálaszTörlés
  3. Miert csinalod ezt velem?? :o :D pont itt van vege...:D imadom!!<3 gyorsan koviit ^^

    szerintem is nagyon szexi Luke azon a kepen :$:33
    Szabina xx:)

    VálaszTörlés
  4. Luke minden képen helyes :) Nagyon jó lett a rész.....IMÁDOMMMMMMMM! Kövit :)

    VálaszTörlés