Mjuzik :D

2014. május 8., csütörtök

18.fejezet.

*Luke szemszöge*
1-év.1-éve hogy a szerelmem el hagyott egy hülye kaland miatt.Ha vissza lehetne fordítani az időt még azt is meg gondolnám hogy el-e megyek a buliba.Fel álltam a meleget nyújtó ágyból és a kis író asztal felé sántikáltam.A kezembe vettem azt a levelet amit Klau írt mikor el hagyott.Nagyon hiányzik.Az illata,csillogó szeme.Minden.Ashtonnal nagyon durván össze vesztem Klau miatt.Természetesen mindenben igaza volt.Mindig amikor el megyünk vásárolni mindig veszek egy tubus olyan tusfürdőt ami neki volt.Végül vagy Eleanor vagy Pezz használja el.Újra át futottam a szemeimmel a levelet.

Kedves Mindenki!
Nagyon sajnálom hogy nem tudok személyesen el búcsúzni , de nem bírnám ki.Ezt a levelet azért írom mert el megyek.Még nem tudom hogy hová , csak azt tudom hogy minél messzebb Luketól.
Eleanor!
Nagyon sajnálom , de fel mondok....Legyetek boldogak !!
Louis!
Ha meg mered bántani Elt akkor Isten a tanúm hogy bele verem a fejedet a seggedbe és úgy rúglak a holdra!
Zayn!
Perrievel imádni valóak vagytok!! Csak így tovább kincseim!
Liam!
Igaz hogy nem sokat beszéltünk , de nagyon-nagyon remélem hogy meg találod az igazit! ;)
Harry!
Igaziból neked csak annyit tudok írni hogy: óvszerrel!!!
Niall!
Egyél sokat!!!!
Calum!Michael!
Imádlak titeket! Hogy mindig fel tudtatok vidítani!Soha nem változatok!
Drága bátyuskám!
Nagyon szeretlek!Kérlek ne legyél ideges Lukera!

                 xK

-Jól vagy haver?-paskolta meg a vállam Zayn.
-Ahaa-válaszoltam.Vissza tetem a helyére a levelet és a fekete szemű barátom felé fordultam.
-Le kéne jönnöd-vakarta a tarkóját-Itt van  Harry anyukája.
Zavartan húztam össze a szemöldökömet.
-Minek?-kérdeztem.
-Nem tom'-vont vállat.Le mentünk a napaliba ahol a Styles család ült.
Le ültem középre.
-Szóval minek köszönhetjük hogy  meg látogattatok minket?-kérdezte Hazz.

*Anne (Harry édesanyja) szemszöge*
Amikor úgy éreztem hogy Gemma fel dolgozta a dolgokat el indultunk Harryékhez meg mondani neki a nagy hírt.
Mikor oda értünk be vezettek a napaliba , alig 3-perc múlva csatlakozott hozzánk Luke.
-Szóval minek köszönhetjük hogy  meg látogattatok minket?-kérdezte Hazz. Sóhajtottam majd mesélni kezdtem.
-Szóval lehet hogy sokként fog érni!Sőt!Biztos vagyok benne!De Gemma már tudja és remélem hogy te is olyan jól fogod fogadni mint ő!-hadartam el-Van egy kis húgod!
Harry először ki kerekedett szemmel nézet majd fel állt és el kezdet körbe-körbe járkálni.
-Nem értem!-nézet rám a fiam.
-Régen amikor külön váltam Dessel akkor terhes voltam.És mivel így is ott voltatok és én nem bírtam volna egyedül fel nevelni még egy gyereket örökbe adtam-könnyeztem be.Harry oda jöttés meg ölelt.Mindig is anyás-gyerek volt.
-Mi van most vele?-kérdezte Hazz.
-Meg van a lak címe csak nem merek oda menni-nevettem picit fel.
Harry össze csapta a két kezét , fel állt a kanapéról és elkezdet dumálni.
-Akkor holnap el megyünk!Ha akar ha nem meg ismer minket!-húzta ki magát-És ti ma itt alszotok!
-Nem!!!-állt fel Gemma-Mi meg beszéltük hogy ha te is  meg szeretnéd ismerni akkor először te találkozol vele utána meg mi!

*Gemma szemszöge*Le fekvés előtt*
Mi után le feküdtem hallottam hogy kattan a zár.El mosolyodtam mivel tudtam hogy ki az.
-Alszol?-kérdezte Ashton.
-Igen!-válaszoltam mosolyogva.
-Ja...Akkor jó!-mondta és éreztem hogy be bújt mellém.
Mivel háton szoktam aludni , így a melleimre hajtotta rá a fejét.










*Reggel*Harry szemszöge*
Reggel úgy fél hét fele indultunk a meg adód címre.Alig 10-perc alatt már ott voltunk.Gemmáék nem jöttek , mivel azt akarják hogy először mondjak el róluk minden szépet.
-Mit tudunk róla?-kérdezte Louis.
-Csak annyit hogy az a neve hogy Klau--mondtam.Láttam hogy Lukenak az arca picit összerándul.
Be kopogtam az ajtón.
-Nyitooooom!-kiabált egy férfi hang.Ki nyílt az ajtó , de mindenre számítottam csak rá nem....



Hi penguins! :D Remélem hogy tetszett az új rész!Komizatok hogy szerintetek mi lesz a kövi részben!


                                                                                    xK





4 megjegyzés:

  1. neeeeee! :( pont ittt hagytad abba :( nagyon imádom és nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra úgyhogy siess a kövivel (tuti hogy Klau az a Klau lesz aki Luke-al járt! :D és megkísérlem azt mondani hogy lehet megint összejönnek de ha nem is akkor is tuti lesz itt valami amire nagyooon kíváncsi vagyok :D ) :) ^^ <3
    XXX

    VálaszTörlés
  2. Sziaa! Naggyon jó lett az új fejezet! Akkor most Klau Harry tesója?! Remélem hogy kibékülnek mert olyan cukik együtt..:) de pont itt abbahagyni??..:D

    Gabi*

    VálaszTörlés
  3. *-* jujciiiiiii siesss a kovivel :*
    Nagyon jo imadom ahogy irsz meg minden ajj nagyon jo
    Puszi:Rebus

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés