Mjuzik :D

2014. május 16., péntek

21.fejezet.

-Én is  szeretnék mondani valami-hajtottam le a fejemet.
-Kezd te!-mondtuk egyszerre.Természetesen ezen el nevettük magunkat.
-Austin ez a fél év amit együtt voltunk nagy szerű volt!-kezdtem , de Austin félbe szakított.
-Jobb lenne ha szakítanánk!-hajtotta le a fejét mi közben az újaival  játszott.
-Háleluja!-néztem fel az égre , vagyis igaziból a plafonra.
-Ennyire azért ne örülj!-kezdet el hülyeségből durcizni Austin.A számhoz kaptam a kezem mikor rá jöttem hogy mit mondtam , nem volt titok hogy mindig is rosszul fejeztem ki magamat.
-De azért barátok maradunk?-nézet rám boci szemekkel.
-Hogyne!-öleltem meg.
-Be hívjam a többieket?-kérdezte  amikor el váltunk.
-Öhöm!-bólintottam.
Austin fel  állt az ágyamtól és az ajtóhoz kullogott.Ki nyitotta az ajtót és egy picit intet a többieknek.
-Helló!-ugrott be az ajtón Calum-Hogy vagy?
-Jól köszönöm!-mosolyogtam rá.
Mindenki be jött az ajtón és le ültek az  ágyam köré.Az elkövetkező 10-percben senki nem szólt csak  ült és nézet valamit.
-Amúgy nagyon haragszol?-kérdezte Ashton.
-Eleinte nagyon is , de most már hogy át gondoltam a dolgokat,nem-rántottam vállat.
-Akkor meg ölelhetlek?-kérdezte félénken Harry.Ki nyújtottam a kezem és úgy mosolyogtam mint egy  kis gyerek aki a fagyijára vár.el nevette magátés közelebb jött , hogy át tudjon ölelni.
-És akkor most mi lesz?-kérdezte Louis.El  váltam a bátyámtól és  fel húzott szemöldökkel néztem Louisra.
-Nem értem!-vallottam be fejez rázva.
-Én igen!-kiabált fel Hazza mire a szívem is meg állt annyira meg ijedtem.
-És el is mondod?-kérdeztem amikor ismét normálisan kezdted verni a szívem.Mielőtt válaszolhatott volna szó szerint be rúgta az ajtót Brad.De annyira erősen rúgta be az ajtót hogy a lába az ajtóba maradt.
-Hülye  állat!-korholta le Connor.Mi meg csak néztünk mint Rozi a moziban , mi közben a The Vamps-os fiuk meg próbálták ki húzni Brad lábát az ajtóból.
10-perc után sikerült is ,de úgyhogy 2-nővér és 1-főorvos segített nekik.
-Mizo kislány?-ugrott az ágyamra Tristan.
-Azon kívül hogy kórházba vagyok , ki derült hogy Harry Styles a bátyám ,szakítottam Austinal , és éhen halok semmi!-válaszoltam cinikusan.
-Harry Styles a bátyád?-fogta fel elsőnek a információt Connor.
-Szakítottál Austinnal?-kerekedet ki Bradley szeme.
-Éhes vagy?-húzta fel csak az egyik szemöldökét James.
-Kórházban vagy?-síkitott fel Tristan.

*20-perc múlva*
Kemény 20-perc alatt sikerült el magyaráznom nekik hogy mi történt.
-Akkor most  szingli vagy,-kérdezte Luke mi közben az újait tördelte.
-Öhöm-válaszoltam.
-Az jó-mosolygott picit rám.
-Nekünk most menni kell próbára , de majd üzenj  hogy hogy vagy!-nézet az órájára Brad.A The Vamps-os fiuk mind ki mentek a kórteremből kivéve Tristan.
-Gyere mááááááár!-hisztizett Connor az ajtóban.
Brad vissza jött a barátjáért , meg fogta a fülét és úgy ráncigálta ki a szobából.


*Luke szemszöge*
YEEEEAAAAAH!! Azt hittem hogy rosszul halok amikor mondta hogy Austinnal szakítottak.
Nagyon kevés kellet hozzá hogy az ajkaira tapadjak.De tuti hogy fel pofozott volna , azt meg nem szeretném.
-Áh látom fel ébredt Mrs.Irwin!-jött be az ajtón a doki-Hogy érzi magát?
-Jól!-mosolygott Klau.
-Emlékszik valamire is a balesetből?-faggatózott tovább az orvos.
-A baleset előttről mindenre ,de utána már minden homályos-rázta a fejét.
Annyira aranyosan nézet ki hogy a haja a szemébe lógott ,más fiuk nem szeretik ha a lányon nincsen smink,vagy feszülős ruha , de nekem tökéletes úgy ahogy van.
-Jössz Lukey?-kérdezte Ashton.
-Mi?-ébredtem fel az álom világomból.
-El mondom csak gyere!-ragadta meg a kezemet Cal.Mi után ki ráncigáltam a folyosóra gyorsan el magyarázták hogy Klaunak nem történt semmi baja , csak azért vágták fel a lábát  hogy meg nézzék hogy maradandó károsodást szenvedett-e ,és most haza jöhet csak , de ha valamilyen fájdalma van akor vissza kell jönni.
-Most hová megyünk?-kérdeztem miközben a kijárat felé mentünk.
-Kell valami ruha Klaunak és szembe van egy Tally Weijl-nézett rám Liam.

*Klau szemszöge**Haza felé*
Nem is tudtam hogy a fiuknak ilyen jó ízlésük van!Ezt hozták :


















-Itt vagyuuuuuuunk!-szállt ki kiabálva a kocsiból Niall.
Én is ki szálltam a kocsiból és meg láttam az  ismerős "házat" , még mindig inkább hasonlít egy kastélyra.
-Amúgy jövő héten el megyünk Holmes Chapelbe-ölelte át a vállamat Harry.
-Minek?-néztem rá fel.
-Anyáék meg szeretnének ismerni-mosolygott-Ugye nem baj?
Egy olyan "Na mit gondolsz hülye gyerek?"-fejet vágtam mire fel nevetett.
Még Austinnal  is beszélnem kell hogy hozza el közös lakásunkból a ruháimat.Majd el kunyizom valakinek a telefonját.
-Hol jársz?-kérdezte mosolyogva Zayn.
-Ja! Csak majd valahogy beszélnem kell Austinnal hogy hozza el  a cuccaimat-mosolyogtam vissza.

*Este*
Mi után a fiuk meg mutatták az új szobámat:













El kunyiztam egy pólót és egy boxert Harrytől , le feküdtem aludni.
Be  bújtam a meleg ágyikóba, le kapcsoltam a fényeket.
Már épp el aludtam volna amikor hallottam hogy nyílik az ajtó és utána csukódik is.
Éreztem hogy valaki be bújik mellém és át ölel.Lassan ki nyitottam a szememet és találkozott a tekintetem Lukeéval.
-Jó éjt!-morgott.
-Neked is!-mosolyogtam.



















Hi Penguins! Az előző rész nagyon rövid lett , és elégé sz@r! Remélem hogy  ez a rész el nyeri a tetszéseteket ! Komizatok! 


                                                                                                        xK

5 megjegyzés:

  1. Jujci! A vége nagyon Ahhhhh. Remélem újra össze jönnek. És még mindig imádom a blogod. Olyan jó elsőnek komizni egy új részhez. Nagyon kíváncsian várom a kövi részt.

    Puszi: Saci

    VálaszTörlés
  2. Hi! Nagyon de nagyon örülök hogy ennyire tetszik!! Nekem meg nagyon jó hogy komizol #milyenjolkitudomfejeznimagam
    <3


    xK

    VálaszTörlés
  3. Imadom a blogod ^_^ gyorsaan koviit ^.^
    Szabina xx:)

    VálaszTörlés
  4. Meg mindig imadom siess a kovivel :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett ! (nem értem hogy Klau nem szólt különösebb dolgot ahhoz hogy Luke csak úgy befeküdt mellé de nem baj ;) ) jah és imádom a blogod nagyon ügyesen írsz siess a kövivel :D
    XX

    VálaszTörlés