Mjuzik :D

2014. március 15., szombat

1.fejezet.

-Nyomoréééék-Röhögtem fel a bátyámon mikor le esett a lépcsőn.
-Én is szeretlek !-mondta ,utána meg el kezdte  le szedni a szárítóról a ruhákat. Ne értsétek félre nem takarítani akar csak holnap indul turnézni a bandájával a 5 Seconds Of Summer-el. Végre! Ne értsétek félre szeretem őt meg minden de ha el megy akkor enyém a szobája . Tesó logika : Ha a nővéred/bátyád el megy valahová akkor a tiéd a cucca , de ha amíg te távol vagy és úgy nyúl valamidhez is akkor törd el a kezét annak a szemétnek!
-Amúgy meg ne legyél szomorú mert te is jössz velünk turnézni!-jelentette ki.
-WTF?!
-Hogy mit mondtál ?-kérdezte idegesen. Soha sem szerette ha csúnyán beszélek , de mondanom sem kell hogy ez engem cseppet sem érdekel.
-Welcome To Facebook-javítottam ki magam.
-Na azért!De nem akarsz jönni?-kérdezte kis kutyaszemmel. Már hogy a viharba ne akarnék menni ?!De még nem találkoztam a skacokkal és ez így egy picit félek.
-De.
-Na akkor ! menj fel  és pakolj össze 9-hónapra pakolj! reggel 6-kór indulunk , ami azt jelenti hogy legalább 5-kor kellünk !-hadarta el az információt majd fel rohant az  emeletre . Mi van?! Minek néz ez engem? Bagolynak ??Na nem baj , gyorsan fel rohantam az emeletre majdnem el is esem. Na vajon ki a bátyám ?
Elő kerestem a rohadt nagy bőröndöt , bele dobáltam  az összes ruhámat , aztán rá jöttem hogy nem fér bele az összes így meg kerestem a másik közepes bőröndöt , avval is ugyan azt a módszert követtem , utána meg a smink  cuccokat tettem bele egy "kis" táskába .A laptopomat , mp3-at meg a töltőjét is bele dobtam egy táskába .Gyors fürdés és irány az ágy. Picit meg paskoltam a párnát meg a takarót hogy pufi legyen, meg fogtam a plüss macimat szorosan magamhoz öleltem , így léptem át Álom világba .












*Reggel*
Normális ember a madarak csicsergésére kell vagy a ablakon be szivárgó fényre. És én? A bátyám ugrál az ágyamon és a süs fel napot énekli. Tudtam hogy eddig ez hiányzott reggelente .Remélem te is érzed a cinizmust. -Hallod te nem köcsög vagy hanem szép művészeti cserép edény!-kiabáltam rá. -Ahww!-vágott cuki fejet-rohadj meg!-röhögött fel. -Na te meg takarodj ki!-mutattam rá az ajtóra. -Csak ennyi cuccot hozzol?-nézet rám ki kerekedett szemekel , közben meg a bőrönd kupacra mutatott. -Ahaa-adtam a bő beszedű választ .Gyorsan ki pattantam az ágyból és be másztam a szekrényben /igen szó szerint\ És ki választottam ezt:




















Mi után magamra ráncigáltam, fogat mostam ki sminkeltem magam.
-Ash told fel a kis popsidatt !-kiabáltam "cuki" hangon. -He'?-dukta be a fejét az ajtón. -Segíííííts!! -De mit? -Ki nyitni Narniát!-mondtam teljesen normálisan. De nem baj, kemény 10.perc alatt le esett neki hogy a bőröndre célzok. Miután le vonszoltuk a cuccokat , még ˙*10 ellenőriztem hogy minden meg van-e , el köszöntünk anyától.Be szálltunk a taxiba ami a repülőtérre vissz. -Izgulsz?-kérdezte. -Háááát....-gondolkoztam el-Igeeeeen! Jó fejek? Tényleg annyira hülyék? Szerinted tetszeni fogok nekik?-záporoztam meg a kérdéseimmel. -Igen,ahaa,nem halnék bele ha nem jönnél össze se melyik barom állattal-válaszolt sorban a kérdéseimre. Alig 10.perc alatt oda értünk ,ki vettük a cuccokat és indultunk is be fele.Már az elő csarnokban voltunk amikor valaki vagy valakik kiabálni kezdtek . -Asaaaaaahhhhhhtoooooooon-kiabálták. Ash épp hogy abba az irányba fordult el is terült a földön 5 idióta barommal együtt . -Gyökèr állatok!-röhögöt föl a bátyám . -Elég legyen!-szólt rájuk egy pasi de mint ha meg sem halloták volna . -Hát ő meg ki csoda??-fordult felém a szöszi . OMG!!!!!Csak most esett le hogy kik ők! A One Direction!!

1 megjegyzés: