Mjuzik :D

2014. március 21., péntek

2.fejezet

-Klau vagyok!-mutatkoztam be.
-Én Zayn-Jött oda a fekete-Ők itt Louis , Harry, Liam és Niall.
-Skacok!!!nem kéne indulni?-Jött oda egy pasi.Én hülye !De hát ő Paul.
A fiúk egyszerre mondtak egy "DEEEEE!!!"-t , és el is indultunk a gép felé .
-Én a te helyedben nem aludnék el-ült mellém Louis már a repülőn.
-Miért?
-Harry bele borotválta a monogramját Zayn láb szőrébe  , Louis lisztet rakott  Niall bőröndjébe-mesélte.
Öhmm....Hát jó.Akkor  inkább zenét hallgatok .

*Luke szemszöge*
Indul a turnééééééé!!!!!!!!!! Már mindent össze pakoltam , tele tettem a bőröndöm , a gitáromat is el tettem a kabala pengetőm , és a legfontosabbat .  A PINGVINEM!. El köszöntem anyáéktól , és indultam is a reptére .
Mikor oda értem csináltam néhány képet a fanokal,és föl szálltam a gépre . Már csak 1-óra és újra találkozok azokkal az elmebeteg állattokkal akiket a barátaimnak hívok , és persze Klauval.Ash azt mondta hogy jó fej ,de picit kételkedek abban hogy  bírni fogja a szívatásokat amiket mi szoktunk csinálni . Banyekk!!! Hol a pc-m?????El kezdtem keresni , fél óráig hisztiztem , idegeskedtem majd megint hisztiztem , utána jöttem rá hogy a számba van . Ezzel  az  ésszel akár Louis galambja is lehetnék .
Lassan le szálltunk. Oda mentem a szalaghoz ahol a bőröndök vannak . Na és vajon mit láttok ?Louist ahogy le esik a szalagról. Az én haverom!!!
-LUKEEEEEEE!!!-hallottam egy "kis" kiabálást .
Mondanom sem kell hogy 2.másodpercen belül a földön landoltam,7-elmeháborodott gyerekkel (Louis még mindig a földön feküdt a szalag mellet  ).
-Jól van ! Meg engedem hogy le szálljatok rólam !!-röhögtem fel.
-Köszi nagy lelkű vagy  !-mondta Harry.
Fel  szálltak rólam ,és akkor láttam hogy Louist fel segítette valaki.
-Luke ő itt a húgom Klau-szólalt meg mögöttem Ashton .Hátra fordultam és akkor meg láttam Klaut.
Gyorsan végig vezettem rajta a szemem , de mivel én is fiúból vagyok akaratlanul is meg akadt a szemem a mellein.Csak sajnos észre vette.
-Perverz-motyogta az orra alatt .Ashtonnék jött röhögtek ezen  ,de nekem nagyon kellemetlen volt.
-Skacok gyertek !-szólt Paul.Ki mentünk az ajtón csináltunk néhány képet , majd be szálltunk a kocsiba . Alig 20.perc alatt "haza" értünk .

*Klau szemszöge*
AZTAAAA!!!!

Ház:













Hátulról:
















Szobám:

















Luke szobája :




















Calum szobája:















Michael szobája:















Louis szobája:
















Zayn szobája:















Liam szobája:















Niall szobája:

















Harry szobája:

















Ashton szobája :















Fürdő:















Nappali :

















Konyha:

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése