Mjuzik :D

2014. július 13., vasárnap

Utolso bejegyzes..

Hi my little penguins !
A cimbol mar ki derulhet minden... bucsut mondok a blognak... ha lelkileg egy picit talpon leszek folytatni fogom... A tarsirom  fogja hozni a reszeket! Ugy hogy lesznek reszek csak nem tollem... Azert remelem hogy valakinek csak egyszer is mosolyut csalt az arcara az irasom :') Nem szantam tul nyalas bucsut ezert most megyek is :')
Hianyozni fogtok pingvinecskeim.
Remelem valakinek fogok hianyozni...
Utolso puszi : xK

4 megjegyzés:

  1. Klau !
    Kár ,hogy elmész, nekem legalábbis is hiányozni fogsz.
    Nagyon szerettem ezt a ficit mindig vártam a részeket igaz nem kommentetlem de nagyon tetszettek az új fejezetek. Remélem hamar visszatérsz, persze továbbra is fogom olvasni ezt a csoda művet.
    Üdvözlettel, Fruzsi :*

    VálaszTörlés
  2. Klau imadtam az irasaidat mindennap az volt az eslo hogy megnezzem tettel-e fel reszt:D remelem hamar visszatersz:( :) hianyozni fogsz:( <3

    VálaszTörlés
  3. Szabina :') nagyon koszonom...en is remelem...

    VálaszTörlés