Mjuzik :D

2014. július 17., csütörtök

25.fejezet

*Niall szemszöge*
Klau nyöszörögve tűrte, ahogy a szőkeség többször is végighúzta az éles tárgyat karján.
-Csináljunk már valamit!-ütött a falba Luke, mire mindenki felpattant.
Minden szempár Lukera tapad, egészen addig amíg egy hangos sikoly, ami egyértelműen Klaué volt, azonnal változtatott ezen és szinte a tv képernyőjére tapadt. Luke nevét sikoltozta, ami egyértelműen egy horrorfilmre hasonlított. Egy baj van... Ez nem egy horror film!
-Tudom hol vannak!-kiáltott fel Austin, mire mindenkinek kikerekedett a szeme.
-Mondd már!-ordibált Luke, mire Austin az ajtó felé kezdett rohanni, mi meg természetesen követtük.
Szó szerint az ülésekre vetődtünk. Austin annyira gyorsan hajtott, amennyire csak lehetett, mi pedig erősen az utat figyeltük. Pár perc elteltével egy -eléggé kihalt- helységnél szálltunk ki, egy nagy... hogy is mondjam..?Rohadó raktár előtt...
-Itt...-nagyot nyelt Luke.-Itt van?
-Biztos vagyok benne...-motyogta Austin és a vasajtóhoz lépett. Már Luke nyitotta volna a száját, hogy olyasmit mondjam, hogy: „Na és ezen hogy a faszomba megyünk át?!", de nem tette, ugyanis Austin simán elhúzta a vasajtót. Vagyis húzta volna, ha Liam nem állítja meg.
-Ez nem ilyen egyszerű! Kell valami, amit a fejükhöz baszhatunk. Valami kemény.-vigyorodott el.
-Itt van.-vett egy vascsövet a kezébe Luke, mire mindenki elvigyorodott. Harry, Zayn és Louis is a kezébe vett egyet-egyet. Austin elhúzta a vasajtót, de Eleanor felkiáltott, mire mindenki felé kapta tekintetét.
-Ott van az a ribanc!-ordibálta, majd oda rohant és a hátára ugorva kezdte el tépni Aleishát. Miután az említett személy összeesett El csak büszkén nézte.
-Nem akarlak megzavarni El, de be kéne mennünk.-forgatta a kezében idegesen  a tárgyat Luke. Látszott Luken hogy mindjárt felrobban. Mindenki bólintott és bementünk a hatalmas raktárba.
 Csendben lépkedtünk be és újra meghallottuk, ahogy Klau sikoltozik. Hátborzongató volt... Egy kisebb helyiség ajtajához értünk és pár másodpercig csak néztük, aztán -szokásunkhoz hívően- ordibálva ijesztettünk halálra egy férfit. És ahogy Luke erőből fejbebaszta a vascsővel szinte egy vígjátékba való volt. Mit nem csinálunk mi meg?! Jó, ez vicces is lett volna, ha Klau nem fekszik úgy az ágyon, hogy szinte mindene... fel van vágva... Te jó ég!
-Ne, ne, ne!-rohant oda az ágyhoz Luke, ahogy mi is.

*Luke szemszöge*
Óvatosan kötöztem ki a kezeit , miközben Harry a lábait.Féltem hogy még jobban kárt  teszek benne.Szipogva emeltem  fel szinte élettelen  testét a koszos műtő asztalról.Az ölembe ültettem és úgy simogattam a gyönyörű meggyötört arcocskáját.
-Mindjárt  itt vannak a mentősök-Jött be a vaskapun Austin.

*Kórházban*
Mindenki a folyóson lévő székeken ült , kivéve én és Austin.Mi ide oda járkáltunk.
-Ilyen nincs-basztam bele a falba.
-Nem lesz jobb ha  idegeskedsz-morgott Ashton.
Legszívesebben le ordítottam volna a fejét , de abban a pillanatban hogy nyitottam volna a szám , ki  lépett a kórteremből a doki.
Mindenki egy emberként rohant oda hozzá , egyből le támadtuk a kérdéseinkkel.
-Jól van?-kérdezte Harry.
-Úgye semmi baja!-kérdezte Eleanor.
-Túl élte?-kérdeztem reménykedve.
-Mindent meg tettünk-mondta a doki.

Hi penguins ! Most az egyszer direkt lett ilyen rövid , hogy többet idegeskedjetek :D Milyen kedves vagyok! 
Most egy darabig  ez az utolsó rész amit én hoztam Nézetek be a másik blogomba is!

xK

9 megjegyzés:

  1. Úristeen:( nagyon imádom!:(♥
    xx

    VálaszTörlés
  2. ez valami rohadt jó! IMÁDOM az egészet!! ma éppen blogokat kerestem és már teljesen lemondtam róla hogy találok egy normálisat erre megtaláltam ezt és esküszöm! 1 óra alatt az egészet elolvastam! nem akarsz író lenni? fantasztikus vagy! kérlek gyorsan csináld a köviiit! <3 :)

    VálaszTörlés
  3. Aww!! Koszonom!!nem az hogy szeretnek iro lenni csak most minden a fejetetejere allt minden korulottem...
    xK

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! :)
    Vár rátok díj a blogomon! :) xx

    VálaszTörlés
  5. Mikor lesz folytatás?? :(

    VálaszTörlés
  6. OMG! Ez a blog rohadt jó!-elnézést a csúnya szóért. Az eddigi legizgalmasabb 5SOS blog amit eddig olvastam. Remélem lesz folytatás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helloka!! Semmi baj a csunya szoert:)
      Kiszonjuk szepen! Termeszetesen lesz folytatas!
      xK

      Törlés
  7. Sziaa:)) Egy kis meglepi nálam-->http://fanficgoodgirlsarebadgirls.blogspot.hu/p/dija.html

    VálaszTörlés