Mjuzik :D

2014. július 8., kedd

24.fejezet.

-Mit  csináljunk vele?-hallottam egy mély ,ijesztő hangot.Rohadtul fájt a fejem , a csuklóm egy vastag kötéllel volt oda kötve valami csőhöz.Lassan próbáltam ki nyitni a szemeimet , de az erős fény miatt vissza is csuktam.
-Fel keltél hercegnő?!-emelte fel a fejemet egy hatalmas nagy kéz-jól aludtál?
Ki nyitottam a szemem.A pasinak aki a fejemet fogta ,sárga fogai voltak és büdös szája.Vagyis hányinger keltő látványa volt.
-Hol vagyok?-kérdeztem rekedtes hanggal.
-Emlékszel valamire?-hagyta figyelmen kívül a kérdésem.
-Nem-ráztam nemlegesen a fejem.
-Próbálj emlékezni!-pöckölte meg a homlokom , fel állt és ki ment egy vas ajtón.

*Vissza emlékezés*
-Jó reggelt-puszilta meg az arcomat Luke.
-Neked is!-nyújtózkodtam.
-Legjobb reggel!-mosolygott Luke.
-Mert velem vagy?-kérdeztem kiskutya szemmel.
-Nem-csóválta a fejét-mert mind a ketten meztelenek vagyunk!
Fej csóválva ki szálltam az ágyból , fel vettem Lukenak a alsóját és a pólóját is,és le ugráltam a lépcsőn.A hűtőn volt egy cetli Ashton kézírásával 

"El mentünk studiozni! Majd valamikor jövünk."

Hirtelen ki csapódott az ajtó , három férfi maszkba jött be.Síkitottam volna ,de be fogták a számat.Fentről kiabálást hallottam. De addigra már késő volt.Ki hurcoltak az ajtón , és be tuszkoltak egy telepjáróba.

*Vissza emlékezés vége*
Könnyek lepték el a szememet ahogy eszembe jutottak a emlékek. Most komolyan el raboltak? Hát nagyon úgy látszik.


*Luke szemszöge*
-El kell menünk a rendőrségre!-magyarázott idegesen Liam.
-És ha megint le lépet ?-kérdeztem.
-Fel hívom  Austint!-vette elő a telefonját Harry.
Ha valaki bántani merte akkor Isten a tanúm hogy olyat teszek vele hogy még azt is meg bánja hogy a szülei találkoztak!

*Aleisha szemszöge*
-Itt van  bent?-kérdeztem a csöves pasitól.
-Igen-mosolygott sunyin.
A vas ajtóhoz léptem és ki nyitottam, egyből a földön ülő lányhoz léptem.
-Kelj fel-rugdostam meg.Lassan emelte rám a tekintetét ,  amitől idegrohamot kaptam .Nem  tudna sietni?
-Ki vagy te?-kérdezte rekedtes hangon.
-Ezek szerint még nem hallottál  rólam-biggyesztettem le a számat-pedig Lukeval csodás éveket töltőtűnk együtt.
A sarokban lévő székhez léptem hogy oda , rángassam a  csajhoz.Rá ültem , de még  mindig értetlenül nézet rám.
-Régen Luke és én egy pár voltunk , de amikor be indult a banda akkor szakítottunk-vontam vállat.
-És miért raboltál el?-kérdezte.Ahj. Muszáj ennyit beszélnie?
-Mert ha  enyém nem lehet akkor másé se!-kiabáltam.
Fel álltam  a székről  ami a lendületemtől fel dőlt.
Ki mentem   a szobából , egyenesen Alexhoz.
-Akkor meg tudtad csinálni?-kérdeztem.
-Egy pillanat-nyomogatta a gépét-éééééés kész!
Egy másik  monitoron meg jelent  a kép amin Klaut lehetett látni.
-És akkor ezt most ők is látják ?-kérdeztem.
-Állítólag igen-vakarta a tarkóját.
Intettem a csövesnek ,hogy jöjjön oda.
-Vigye be az ágyat és a pengéket a csajhoz-mondtam.

*Niall szemszöge*
Mindenki idegesen állt a konyhában.
-Titeket sem kereset?-kérdezte Austin a haverjaitól.
-Nem-rázták a fejüket.
Luke már szinte a sírás határán állt , soha sem láttam őt ilyennek.
-Fiuk!-kiabált Ashton a nappaliból.
Mindenki szinte fej vesztve rohant , a tv-ben egy kis szoba volt amiben egy ágyhoz kötözött lány volt.
-Az  Klau!-kiabált fel Austin.
Valahonnan fel tűnt ,egy lány egy műtősegédasztalt amin szikék , pengék és  különböző vágó szerszámok voltak.
-Az meg Aleisha!-kiáltott fel Luke.
-Hogy ki?-kérdezte Harry.
-Mielőtt el jöttünk Ausztráliából , ő volt a "életem szerelme"-mutatott idéző jeleket az újaival-De miután el jöttem be kattant ,és egy csomó üzenetet küldött , hogy tönkre fogja tenni az életemet.
Némán bólogattunk ,  és tovább néztük a készüléket.
-Mit csinál?-kérdezte Louis , amikor Alehsa vagy ki egy pengét  emelt Klau csuklójához , lassan húzta végig a bőrén , egy kis vér ki serkent.
Aleisha bele nézet a kamerába és egy  puszit küldött.Mindenki mereven bámulta a tv-ét.A sokktól senki nem tudod meg mozdulni.


Hiiii !!! Tudom hogy elég szar lett......
Remélem hogy azért még vannak olvasóim!


                                                                                                      xxK
                                                                                                                                                                       

4 megjegyzés:

  1. Sziaa!:) Úristen, erre nem számítottam :oo nagyon jó lett!:) siess a kövivel:D

    VálaszTörlés
  2. Úristen!
    Ez... tökéletes! És ahj.... miért pont itt hagytad abba? :(
    Várom a kövit! <3
    Big hug,
    Merci

    VálaszTörlés
  3. Sziaa :)
    uristeeeen hat ezt nem hiszem el :OO pont itt hagyni abba...ez kinzas :D imadtam varom a kovit :)
    Szabina xx:)

    VálaszTörlés